SUZUKI SV650S
Fra : Lars Andersen

Dato : 28-01-02 20:33

Hejsa

Jeg er ved at købe en ny motorcykel og har udset mig Suzukis SV650S, hvad er
jeres erfaring med den maskine??

Måske nogle som har haft både SV & GSX600F??

Håber I kan hjælpe mig

Mvh
Lars

Fra : Michael K.S.

Dato : 28-01-02 20:45

On Mon, 28 Jan 2002 20:32:44 +0100, "Lars Andersen"
<larsandersen@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Jeg er ved at købe en ny motorcykel og har udset mig Suzukis SV650S, hvad er
>jeres erfaring med den maskine??

At det er en mægtig fin cykel til pengene.

>Måske nogle som har haft både SV & GSX600F??

Jeg har kun prøvet begge et antal gange og vil umiddelbart sige at
hvis du bare er sådan lidt til frisk kørsel i ny og næ er SV650'eren
nærmest lysår bedre,F'eren er IMHO stor og gumpetung i sammenligning.

>Håber I kan hjælpe mig

Ikke meget hjælp i know,blot en lille kommentar

-M

Fra : Thomas Hjort

Dato : 28-01-02 20:50

KØB !

Check evt. den blå avis på nettet. Der er en del til salg.

Mvh Thomas
SV650S

Fra : Anneli

Dato : 28-01-02 22:48

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> KØB !
> Check evt. den blå avis på nettet. Der er en del til salg.
Hmmm, hvorfor er der så mange til salg? ;0)

Stor hilsen Anneli

Fra : Thomas Hjort

Dato : 28-01-02 22:48

> Hmmm, hvorfor er der så mange til salg? ;0)
>
> Stor hilsen Anneli

Fordi det er vidst er DK anden mest solgte. Og det giver vel også mange
solgte på brugtmarkedet.

Thomas

Fra : Armand

Dato : 28-01-02 23:59

> Fordi det er vidst er DK anden mest solgte. Og det giver vel også
> mange solgte på brugtmarkedet.

Og de har nogle presentable brugtpriser, hvilket nogle kan lade sig
friste til at sælge af , ikke mindst eftersom at der ér en
mellemklassemotorcykel og mange SV-ejere sikkert sigter endnu højere :-/

--
Armand.
(der kan brøste sig med at have forudsagt i '98 at SV ville blive et

Fra : mc

Dato : 29-01-02 22:48

> --
> Armand.
> (der kan brøste sig med at have forudsagt i '98 at SV ville blive et
> (økonomisk) godt køb)

Og det er ik´ engang lyv, det kan jeg da huske !!

Mc

Fra : Armand

Dato : 31-01-02 01:20

mc <motorcykel@FUCKSPAMvip.cybercity.dk> skrev i en

> Og det er ik´ engang lyv, det kan jeg da huske !!

Tror du jeg lyver?

--
Armand.
(med en krystalkugle der tilsyneladende ikke gør det)

Fra : Birger Poulsen

Dato : 28-01-02 23:13

Anneli wrote:
> Hmmm, hvorfor er der så mange til salg? ;0)
>
> Stor hilsen Anneli
Måske er folk på spanden, eller mangler en barnevogn

Jeg kunne ikke drømme om at sælge min, og kan kun sige KØB!

Birger
SV650

Fra : Anneli

Dato : 29-01-02 20:03

"Birger Poulsen" <b.poulsen@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Måske er folk på spanden, eller mangler en barnevogn
Oki, fine argumenter fra alle :0)

Anneli

Fra : Adam Christensen

Dato : 10-02-02 17:06

"Lars Andersen" <larsandersen@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> Jeg er ved at købe en ny motorcykel og har udset mig Suzukis SV650S, hvad
er
> jeres erfaring med den maskine??

Rigtigt gode. Køb en

> Måske nogle som har haft både SV & GSX600F??

Det har jeg, og jeg har ikke fortrudt skiftet til SV'eren et millisekund!

Til by, landevej og bane er SV'eren klart at foretrække.
Til motorvej er valget mindre oplagt.
Til touring, passagerkørsel og bagage er GSXF'eren nok bedst egnet.

Jeg ville til enhver tid vælge SV'eren frem for GSXF'eren.

--
Adam
SV650S