Vision Plus vs. Blue Vision
Fra : Freddy Lang

Dato : 24-01-02 15:55

Hvad er forskellen (ja, altså udover at Blue Vision er blå)? Nogen af jer
som har erfaringer med enten det ene eller det andet?

--
Freddy Lang - SV650S
freddy.lang@tdcadsl.dk

Fra : Kasper

Dato : 25-01-02 08:23

"Freddy Lang" skrev d. 24-01-02 15:55 dette indlæg :
> Hvad er forskellen (ja, altså udover at Blue Vision er blå)? Nogen af
jer
> som har erfaringer med enten det ene eller det andet?

Blue Vision er som du selv nævner "porno"-udgaven af Philips´ pærer -
jeg bruger selv Vision Plus både i MC´en og bilen - har ikke prøvet Blue
Vision´erne, og har heller ikke tænkt mig at prøve dem. Vision Plus´erne
skulle angiveligt holde kortere tid end "normale" pærer, men jeg har kun
hørt det som et rygte, og ikke set noget på skrift (jeg har heller ikke
ledt efter dokumentation herfor).

Jeg er meget tilfreds med Plus´erne, og mine køretøjer vil fremover kun
have disse pærer monteret.

Mvh,
Kasper
Super Blackbird
Audi 100

http://www.kandu.dk/

Fra : Neser

Dato : 25-01-02 15:28

> [...]
> heller ikke ledt efter dokumentation herfor).
>
> Jeg er meget tilfreds med Plus´erne, og mine køretøjer vil fremover kun

Jeg har engang haft nogle á la Blue Vision i min bil, og de holdte ikke lang
tid i forhold til en "almindelig pære", jeg var heller ikke tilfredse med
dem, da de (efter min mening..) lyste for lidt. Da de så sprang, skiftede
jeg fra de normale 55/60W pærer til et sæt 90/130W pærer, og nu er jeg
tilfreds....

Så næste gang MC'en skal ha' ny lys, så investerer jeg nok i én til den
også...

--
- Neser
Neser@neser.dk

"A' er ikk' fuld, bare lidt swimmel!!" (Martin 18 år)
"Menigheden er dem, der holder med præsten." (Mie 8 år)
"Præster skal bl.a. være med til fødsel og dåb og konspiration og
begravelse." (Christoffer 8 år)
"Reeza tror ikke på Gud, han tror på Allan." (Kate 6 år)
"Når klokken er 12 vender alle sig mod Mekka og bider i kvasterne på
tæppet." (Raymond 7 år)

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 28-01-02 09:17

bare husk en ting...med de krafige pære, at ledningnettet samt
kontakten/relæet på cykeln skal kunne klare det.....

jeg syntes også jeg trængte til mere lys på min cbr......til natte kørsel
igennem tyskland..... ind og købe en 80/100 h4 til knallerten.....nu var der
lys på ...desværre for meget, med resultat at selv om den pegede lige lugt i
jorden...så blinkede og blændede modkørende....når jeg så tændte det lange
lys for at læse skilte på lang afstand lyste disse så meget op at jeg nær
havde mistet nattesynet..ikke rart...specielt ikke når man så møder en
lastbil med deres 10 projektør lygter på taget...som lige vil gøre opmærksom
man kører med langt lys.......her kan vi snakke om dagslys....

Lasse
33 dage endnu