Brændt plastic på udstødning
Fra : Jens Didriksen

Dato : 23-01-02 23:15

Jeg var så "heldig" at få noget tykt plastiv brændt fast på min flotte nye
forkromede udstødning.

Nogle gode ideer til hvordan man får det skidt væk?

En vinkelsliber vil jo nok virke efter hensigten, meeen...

Jens

Fra : Martin Sørensen

Dato : 24-01-02 00:02

> Jeg var så "heldig" at få noget tykt plastiv brændt fast på min flotte nye
> forkromede udstødning.

Jeg fik også på et tidspunkt brændt noget godt og grundigt fast på min
udstødning. Men efter at have gjort den godt varm ved at køre en tur, kunne
jeg med en tør klud fjerne det værste af det. Resten fik jeg fjernet med
Autosol (efter afkøling naturligvis).

Måske er dit mere hårdført (anden plastic), det kan jeg jo ikke sige, men
jeg kan ihvertfald ikke se på min, at det har været der. Det at den er
forkromet, synes jeg også gør, at den er ret nem at rengøre.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Henry

Dato : 24-01-02 09:54

> [...]
>
> Nogle gode ideer til hvordan man får det skidt væk?
>
> En vinkelsliber vil jo nok virke efter hensigten, meeen...

Surt, surt!

Smid den i ovnen eller brug en varmepistol og varm den op til plastiket
smelter igen og tør det af med en klud.

mvh
Henry

Fra : Jes Vestervang

Dato : 24-01-02 15:53

"Jens Didriksen" <jens@didriksen.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg var så "heldig" at få noget tykt plastiv brændt fast på min flotte nye
> forkromede udstødning.

Tjaeh, jeg kom også til at smelte noget af mine bukser fast på udstødningen,
men det kunne tages af med en blanding af benzin og knofedt. Benzinen kunne
desværre ikke redde bukserne

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk