Diagram til en DT175
Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 23-01-02 18:01

Hvor finder jeg subj.

Kan det virkelig passe at der kun er en sikring (som ikke fejler noget) ??

Fejlen er: ingen lys i olie- og frigearslampe, blinklys og stoplys ????

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 23-01-02 18:43

> [...]
>
> Fejlen er: ingen lys i olie- og frigearslampe, blinklys og stoplys ????

Ja, det kan godt passe at der kun er en sikring på en dt175.

Lamperne har nok en fælles stel (-) ledning, check den.

Dan

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 23-01-02 19:51

Njjjaaahh. Lyset i instrumenterne, den blå langtlys lampe og alt andet lys
virker perfekt.

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 23-01-02 21:51

> Njjjaaahh. Lyset i instrumenterne, den blå langtlys lampe og alt andet lys
> [...]

Dumt spørgsmål, har du chekket at pærerne er OK ?

Er det 6 eller 12 volt system ?

Hvis jeg kigger på
http://www.powersportspro.com/partsfish/login.asp
og finder DT175 og ser på SPEEDOMETER kan man se at
de fire lys du omtaler sidder i samme kabeltræ så jeg hælder
til min første antagelse, har ohm`et ledningerme ?

mvh
Dan

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 26-01-02 14:30

Du fik ret. Det var ikke mindre en to ledninger. Men den var lidt svær da
det pludselig virkede igen. Hader periodiske fejl.

Men nu er blinklyset blevet lidt træt. Når den går i tomgang, lyser det
konstant (når jeg blinker), men når jeg kører med lidt omdrejninger virker
det næsten som før. Det blinker bare ikke helt så hurtigt..... ???

Så jeg må i gang igen

--
Mvh.
Henrik (OT: som lige har fundet en el-fejl på kadetten, det var langt

Fra : Armand

Dato : 24-01-02 01:08

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk <xng@post.cybercity.dk> skrev i en

> Kan det virkelig passe at der kun er en sikring (som ikke fejler
noget) ??

Jup!

> Fejlen er: ingen lys i olie- og frigearslampe, blinklys og stoplys
????

Klippet ledning ved styrstoppet på kronrørets nederste ende??

--
Armand.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 24-01-02 22:54

Pludselig virker det igen. Jeg har lige nu mistanke til tændingslåsen... ???