re: ørepropper
Fra : Sven Møller Jensen

Dato : 21-01-02 15:12

Der var mange gode spørgsmål/emner vedr. ørepropper.
Jeg købte sidste år "EAR"s såkaldte "juletræ" i en musikforretning
her i Viborg - Efter anbefaling fra kollega m/orgel og Suppe/steg/is musik.
De er af blød farveløs plastic, støjdæmper godt og kan vaskes op til 50 x,
skrives der. Ørevoks er jo et naturligt sekret fra legemet, så måske en
lille rundtur med vatpind, inden man tager dem på!!!!
Hilsen Suzuki GS 500E 1993
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
"Per 'Aspera Ad Astra"
Sven Møller Jensen
Rindsholm
svenmjensen@vip.cybercity.dk
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Fra : Søren L Hansen

Dato : 23-01-02 09:03

Sven Møller Jensen <svenmjensen-nospam@vip.cybercity.dk> wrote in article
<a2hur3$11pt$2@news.cybercity.dk>...
> [...]
> skrives der. Ørevoks er jo et naturligt sekret fra legemet, så måske en
> lille rundtur med vatpind, inden man tager dem på!!!!

Og som en engelsk mc-mand skrev i (jeg tror det var) Bike eller Classic
Bike: "Når man kan skrive sit navn med ørepropperne kan man kassere dem,
eller vaske"
--
Søren
s@motortosse.dk