StreetGlow
Fra : Casper Hundebøl

Dato : 18-01-02 21:51

Hejsa!

http://www.streetglow.com/site/photo.htm

Popsmart ad h...... til... men alligevel også lidt sjovt!

Casper
RF600R - uden kulørte lamper

Fra : Jes Vestervang

Dato : 19-01-02 16:50

Casper Hundebøl wrote:

> Hejsa!
>
> http://www.streetglow.com/site/photo.htm
>
> Popsmart ad h...... til... men alligevel også lidt sjovt!

Jeps, jeg så en blyvinge der også var blevet gejlet op med det lir er, det
så sgu skægt ud Men kønt..... :)

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 20-01-02 12:57

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Jeps, jeg så en blyvinge der også var blevet gejlet op med det lir er, det
> så sgu skægt ud Men kønt..... :)

Det er sq da lige så'en sæt du skal ha' på babygixxeren?!
hvordan går det med at få den solgt?

--
MVH
Michael Frederiksen

Fra : Jes Vestervang

Dato : 20-01-02 18:55

Michael Frederiksen wrote:

> "Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Det er sq da lige så'en sæt du skal ha' på babygixxeren?!

Det ville sikkert se skægt ud

> hvordan går det med at få den solgt?

Tjoeh... Den er egentlig solgt (for 21750,-), men jeg skal "bare lige" syne
den for ham :-/ Det burde heller ikke være noget problem, men nu har den
lige fået en dum idé med at den kun vil gå på 2 cyl. efter et par kilometer
selvom den har fået masser af karburatorsprit Så'n noget lort, men jeg
håber da på at det går :-/ Men ellers koster et omsyn også kun 140,-, men
det tager jo også tid det skidt
Men derefter hedder det også cbr600 eller noget i den stil Det bliver
temmelig fedt

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 20-01-02 21:44

> [...]
> det tager jo også tid det skidt
> Men derefter hedder det også cbr600 eller noget i den stil Det bliver

hehe, der er vist oz lidt mere træk i
ville som være glad for en 47mm malossi cylle til min scoot =)

Fra : Jes Vestervang

Dato : 20-01-02 23:07

Michael Frederiksen wrote:

Jes Vestervang wrote:

> hehe, der er vist oz lidt mere træk i

En smule

> ville som være glad for en 47mm malossi cylle til min scoot =)

Put du hellere de penge i sparegrisen og gem til til et mc-kort

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 21-01-02 18:34

> Put du hellere de penge i sparegrisen og gem til til et mc-kort

ja, men nu har du jo solgt gixxeren
har overvejet mc kort meget krafitigt, men nu må vi se hvorn økonomien er
til den tid..

--
MVH
Michael Frederiksen

Fra : Jes Vestervang

Dato : 21-01-02 21:17

Michael Frederiksen wrote:

> "Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev:

> ja, men nu har du jo solgt gixxeren

Den var alligevel en dynge lort*

> har overvejet mc kort meget krafitigt, men nu må vi se hvorn økonomien er
> til den tid..

Hvornår kommer 'den tid'?

*Just kidding

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 22-01-02 20:56

> Den var alligevel en dynge lort*

nu må du ikk skræmme mig.. har overvejet GSX250R, den er fee'
og betydeligt hurtigere en min (%&¤"% scooter! ;-P

> Hvornår kommer 'den tid'?

jeg blir 17 i slutning af marts.. så lidt over et år!

en kværn i nogenlunde stand koster vel 15K? plus 5-7K udstyr plus kortet
en bil koster i nogenlunde stand ("ny-synet") koster vel omkring 8-10K plus
kortet
dvs det er betydeligt billigere med en bil, samtidig med den komfort en bil
har kontra Mc'en (varmeapperat - det er eddermandme koldt her om vinteren)

> *Just kidding

Puhh
--
MVH
Michael Frederiksen

Fra : Claus Rittig

Dato : 22-01-02 22:43

"Michael Frederiksen" <chipmaster@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> en kværn i nogenlunde stand koster vel 15K? plus 5-7K udstyr plus kortet
> en bil koster i nogenlunde stand ("ny-synet") koster vel omkring 8-10K
plus
> kortet

Jah, det er sådan set rigtigt nok, men...
En "kværn" behøver ikke koste andet end småpenge at holde kørende. En gammel
bil (her er jeg for nylig blevet en erfaren mand) kan koste en bondegård at
holde kørende.

Rittig

Fra : Jes Vestervang

Dato : 23-01-02 20:56

Blå øgler fra Mars tvang Claus Rittig til at skrive:

> En "kværn" behøver ikke koste andet end småpenge at holde kørende. En
> gammel bil (her er jeg for nylig blevet en erfaren mand) kan koste en
> bondegård at holde kørende.

Jeps, det er min handel et godt eksempel på: Jeg købte den for 20500,- i
oktober 2000 og har netop nu solgt den for 21750,- (vi kan også godt prutte
om prisen hernede 14.000 km efter.
En bil derimod vil sandsynligvis være nærmest værdiløs efter et par år, når
det er nede i den prisklasse. Selvfølgelig er der også nogle
vedligeholdelsesomostninger på mc'en, de største jeg har haft må have været:
Ny motor (rent uheld, men den slags kan ske): 5000,-
Dæk (et Macadam 50 bagi og et sæt udgåede Michelin etellerandet til 1200,
for et sæt): 2000,-
Kædekit: 800,-
Bremseklodser i bag: 300,-
....og så er der jo lige alle småtingene, så det har altså ikke været gratis
at køre de 14kkm.

*gys* Man skal sgisme ikke begynde at regne kilometerprisen ud =
....too late :-/

Fra : Mads Lund

Dato : 23-01-02 22:36

> *gys* Man skal sgisme ikke begynde at regne kilometerprisen ud =
> ...too late :-/

Det kom jeg også til engang, men det har jeg lykkelig glemt alt om (erindrer
dog svagt noget med 5 kr/km) eller 170 kr hver evig eneste dag efter skat,
hvilket vil sige 10500kr i rigtige penge. Og det er bare for 9'eren jeg
tør slet ikke ligge de andre cykler oven i + medregne omkostningerne til
transport.

øv øv øv øv øv øv øv øv øv øv øv øv øv nu fik du mig til det aligevel

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : Jes Vestervang

Dato : 25-01-02 00:08

Blå øgler fra Mars tvang Mads Lund til at skrive:

> øv øv øv øv øv øv øv øv øv øv øv øv øv nu fik du mig til det aligevel

Hvis det kan hjælpe dig, så bare gør som jeg: Overbevis dig selv om at
kilometerprisen falder, jo mere man kører!
--
mvh Jes Vestervang ...hvis jeg nu havde kørt 2x så langt, så....
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 23-01-02 22:41

> Blå øgler fra Mars tvang Claus Rittig til at skrive:

hold dig fra de stærke sager hvis du skal ud og kører Jes...
det kan være farligt har jeg hørt 8-P

> [...]
været:
> Ny motor (rent uheld, men den slags kan ske): 5000,-

har læst historien.. =(

> Dæk (et Macadam 50 bagi og et sæt udgåede Michelin etellerandet til 1200,
> for et sæt): 2000,-

gi'r 356,- for heidenau K58 til scoot'en, slå den!
> Kædekit: 800,-

Rem = 199,-
> Bremseklodser i bag: 300,-
Bremseklodser, for = hmm 179,- for cold frenz, mener jeg.. bremser fint, går
nemt for forhjul med en bag på når den er varm (rolig, det var ikk på
offentlig vej)

> ...og så er der jo lige alle småtingene, så det har altså ikke været
gratis
> at køre de 14kkm.

har selv trillet omkring 7K km på min og det har kostet, uden benzin ca.
2500,- +plus scooteren til 12000,- det fandme mange penge, og så skal da ha'
en ordentlig omgang til sommer..

> *gys* Man skal sgisme ikke begynde at regne kilometerprisen ud =
> ...too late :-/

Det tør jeg _slet_ ikke begynde at tænke på..

--
MVH
Michael Frederiksen

Fra : Tommy Fer

Dato : 24-01-02 17:04

> [...]

ha'
> en ordentlig omgang til sommer..

> Det tør jeg _slet_ ikke begynde at tænke på..

Hmm, må man tillade sig at spørge hvor stort et smil du har haft de 7000
kilometer???? *lol*

--

Mvh Tommy Fer
Suzuki GSXR250

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 24-01-02 22:09

"Tommy Fer" <fer@cool.NOSPAm-at-all.dk> skrev i en meddelelse

> ha'

> Hmm, må man tillade sig at spørge hvor stort et smil du har haft de 7000
> kilometer???? *lol*

Faktsik halvstort.. jeg elsker at kører.. ved godt det nokm ikke lyder så
langt for en MC rytter, men tænk p at gennemsnits hastigheden for en MC
ligger noget højere en for en scooter der vel ligger på max 50-60 i snit...
Men til sommer.. Mmm bare ud og trille en stille sommeraften *julelys i
øjene*.. ja i kender det jo

--
MVH
Michael Frederiksen

Fra : Armand

Dato : 24-01-02 16:52

> "Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse
>
> hold dig fra de stærke sager hvis du skal ud og kører Jes...
> det kan være farligt har jeg hørt 8-P

Hæ!
Lige den rigtige mand at fyre dén kommentar af på! )

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 25-01-02 00:06

Blå øgler fra Mars tvang Armand til at skrive:

> Hæ!
> Lige den rigtige mand at fyre dén kommentar af på! )

Hov! *tsk-tsk*... Det er ret groft at kaste den slags beskyldninger
omkring sig!
--
mvh Jes Vestervang - som blev rimeligt godt frostsikret
Og(!!!) som lige har fundet en '99 Fazer med 19k på klokken til 70k!!! ...i

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 24-01-02 22:10

> Hæ!
> Lige den rigtige mand at fyre dén kommentar af på! )

Faktisk så læste jeg et andet sted hvor det også var kommenteret at han
skulle holde sig fra de stærke sager, det var mest derfor ;-P

--
MVH
Michael Frederiksen

Fra : Jes Vestervang

Dato : 25-01-02 15:40

Blå øgler fra Mars tvang Michael Frederiksen til at skrive:

> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse

> Faktisk så læste jeg et andet sted hvor det også var kommenteret at han
> skulle holde sig fra de stærke sager, det var mest derfor ;-P

Utroligt hvad en stakkels mand som mig bliver beskyldt for :-/ ...

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 23-01-02 22:34

> [...]
gammel
> bil (her er jeg for nylig blevet en erfaren mand) kan koste en bondegård

Hmm hvis jeg ser på min morfars gamle opel ascona er det jo egentlig rigtigt
nok..
det må vi sq se til den tid.. det blir nok en bil i første omgang, det er
lidt mere praktisk med passagere, varmeapperat og stereoanlæg
men MC, det skal jeg da ha'! spørgsmålet er bare hvornår :'-/

--
MVH
Michael Frederiksen