VisIT 4.0 KMS hent GRATIS !!!
Fra : Carl Munk

Dato : 16-01-02 21:42

ftp://ftp2.kms.dk/download/soekortret/programmer/visit/setup.exe VisIT4.0
8,6 mb

--

vh
carl

Fra : Mikkel Trolle Larsen

Dato : 17-01-02 00:21

Og hved er det så lige det er ???? eller er det mig der er dum??

Mikkel

Fra : Brian Schelde

Dato : 17-01-02 10:36

"Mikkel Trolle Larsen" <mtl@person.dk> wrote in message
> Og hved er det så lige det er ????
Det er en ny version af et kort program. Ikke så interressant hvis man ikke
har nogen kort filer til det.

> eller er det mig der er dum??
Det skal jeg ikke kunne sige :)
Men nej, der er nok ikke ret mange mennesker der kender det program.

Fra : Jebir

Dato : 19-01-02 23:23

"Brian Schelde" <br_sc@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Mikkel Trolle Larsen" <mtl@person.dk> wrote in message
> Det er en ny version af et kort program. Ikke så interressant hvis man
ikke
> har nogen kort filer til det.

- og hvor får man så liiiiige fat i kortfiler til programmet?

Mikkel Skou

Fra : Peter Simonsen

Dato : 20-01-02 14:08

> - og hvor får man så liiiiige fat i kortfiler til programmet?
>
> Mikkel Skou

Hvis du er millionær, så køber du kortene hos Kort og Matrikelstyrelsen.
Fx kan du købe Danmarks Topografiske Kortværk i målestoksforhold 1:25.000.
Det består af 11 cd´rommer, der koster 4.100 kr. stykket. Se evt. priser på
http://www.kms.dk/C1256AE30031A4DC/(AllDocsByDocId)/D555532FFDFFFBA0C1256AF5
004A9099?open#price

Msh. Peter Simonsen
www.spejdernet.dk/hoejdevang

Fra : Peter Sone Poulsen

Dato : 06-03-02 23:30

Kan man bruge sine gamle kortfiler (ViSiT 2.0) ?

Peter

Fra : Peter Sone Poulsen

Dato : 07-03-02 06:34

Hej igen

Jeg testede selv, og det virker fint.

Peter

Fra : Thomas Larsen

Dato : 12-03-02 19:06

Hej

Jeg er tilfældigt en af dem der har kortfilerne, men desværre er jeg kommet
så sent ind at jeg har misset hvor det er at man kan hente 4.0 gratis

Med Hilsen

Thomas

Fra : Bjarne Kristensen

Dato : 12-03-02 19:46

On Tue, 12 Mar 2002 19:06:04 +0100, "Thomas Larsen" <m-t@pc.dk> wrote:

>Hej
>
>Jeg er tilfældigt en af dem der har kortfilerne, men desværre er jeg kommet
>så sent ind at jeg har misset hvor det er at man kan hente 4.0 gratis

Hvad er det for kortfiler du ligger inde med??

Hilsen Bjarne

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 12-03-02 19:45

http://groups.google.com/groups?selm=Vzl18.890%24Eu2.73352%40news010.worldonline.dk&output=gplain

--
Hygge
Morten , anden er løs, http://gummiand.dk/

Fra : Brian Schelde

Dato : 13-03-02 18:38

Fra : Hostmaster

Dato : 25-05-02 17:26

Der er ikke nogen der har nye kortfiler som jeg kan låne og se på.

Jegt har nogle fra 1990 men jeg ville gerne lige se lidt på de nye før at
jeg køber :))

James