Ang. tændrør...
Fra : Rasmus Sørensen

Dato : 13-01-02 12:48

Jeg er lidt grøn på området, men vil gerne vide lidt mere...
Hvad er helt præcis forskellen på et tændrør med glødetallet nummer 7, 8 og
så videre?

Fra : Tjinca

Dato : 13-01-02 13:30

"Rasmus Sørensen" <(nospam)min@direkte.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er lidt grøn på området, men vil gerne vide lidt mere...
> Hvad er helt præcis forskellen på et tændrør med glødetallet nummer 7, 8
og
> så videre?

Uha, afhænger af fabrikat, men jeg går ud fra du mener NKG, for så er
det varme/glødtallet... 7 er varmer end 8, så jo laver nummer, jo varmer...
jeg selv bruger 8 om sommer, og 7 om vinter på MZ'en... og GT'en kan jeg
ikke huske, men den bruger samme nummer hele året.

Men som du vil kunne læse i gamle indlæg, så find det tilsvarende rør
som Denson rør... så slipper du for de fleste problemer.

VH
Lars Molnit