VF1000R ?? erfaring / kendskab ?
Fra : The Duke

Dato : 12-01-02 20:04

Hej Ng.

Er der nogle mennesker her som har lidt kendskab / erfaring med den meget
sjældne model VF1000R ??

Søges oplysninger om svage sider osv...

Mvh
TDOD

Fra : Michael K.S.

Dato : 12-01-02 20:23

On Sat, 12 Jan 2002 20:03:35 +0100, "The Duke"
<duke_of_darkn6@hotmail.com> wrote:

>Er der nogle mennesker her som har lidt kendskab / erfaring med den meget
>sjældne model VF1000R ??
>
>Søges oplysninger om svage sider osv...

Tung som ind i helvede er nok den største fejl,det er en typisk
liebhavermaskine,man tilgiver den nok fejlene med bevidstheden om at
man har en raritet....Jørund har da vist haft en,her er lidt links :

http://www.mindspring.com/~crawford2/VF1000R.HTML
http://members.iquest.net/~daugherj/vf1000r.html
http://people.ne.mediaone.net/rhyne/

-M

Fra : The Duke

Dato : 13-01-02 19:06

"Michael K.S." <MichaelKS@image.dk> wrote in message

> [...]
> liebhavermaskine,man tilgiver den nok fejlene med bevidstheden om at
> man har en raritet....Jørund har da vist haft en,her er lidt links :

Tak for de gode links,
jeg har en på hånden, som skal koste ca. 20.000.- + afg. på ca 30.000.- er
det realistisk ???
mvh
TDOD

Fra : Michael K.S.

Dato : 13-01-02 19:51

On Sun, 13 Jan 2002 19:05:52 +0100, "The Duke"
<duke_of_darkn6@hotmail.com> wrote:

>Tak for de gode links,
>jeg har en på hånden, som skal koste ca. 20.000.- + afg. på ca 30.000.- er
>det realistisk ???

Det er ligegodt svært at sige nøjagtigt,det er jo det med liebhaveri
igen,nogle gange kan man gøre et røverkøb og andre gange må man op med
kassen.Det afhænger jo også meget af standen,det er en ½ -dyr fætter
at reppe på med forhandlerdele,men som du måske kunne se af de links
du fik,så er der faktisk nogle stykker rundt omkring i verden og også
lidt dele til rådighed fra alternative kilder.

Jeg holdt ved siden af en fyr på en VF1000R til en bakkeåbning i -99
og vi snakkede lidt om den,hans (pæne model) var vist til salg for
omkring 45 kkr allerede dengang...men som sagt det er dæleme svært at
prissætte sådan en fætter.

-M

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 14-01-02 07:57

> Tak for de gode links,
> jeg har en på hånden, som skal koste ca. 20.000.- + afg. på ca 30.000.-
> [...]

Søborg MC http://www.soborgmc.dk har en fin model til salg for 45.000Kr. De
20.000kr du skal give er for meget. Den burde koste 13-15.000 uden afgift.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Armand

Dato : 14-01-02 17:41

The Duke <duke_of_darkn6@hotmail.com> skrev i en

> Tak for de gode links,
> jeg har en på hånden, som skal koste ca. 20.000.- + afg. på ca
> 30.000.- er det realistisk ???

Er den i original stand og med rimeligt km-tal, så hold dig fra det
lort.
(hvad var det lige at adressen var? )

--
Armand.
(der ville have købt den som Harms havde stående i butikken for ti år