Roskilde festival 2002
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 09-01-02 11:32

Hej gutter,

Jeg har hørt lidt om at der på Roskilde Festivalen hvert år findes en MC
holde- og telt-plads på området. Nogen der ved hvor den ligger? Hvad det
evt. koster? Og er der andre fra gruppen der kommer i år?

Hygge,

Tony
XJ600S (zz den sover...)

Fra : Jakob Danielsen

Dato : 09-01-02 14:36

Jeg har hørt lidt om at der på Roskilde Festivalen hvert år findes en MC
holde- og telt-plads på området. Nogen der ved hvor den ligger? Hvad det
evt. koster? Og er der andre fra gruppen der kommer i år?

Jepz, jeg har ligget der de sidste 12 år, den ligger lige ud for grøn scene
på campingområdet 300 m overfor.
Det koster ikke noget at ligge der. For 2år siden blev området skåret ned og
vagterne fjernet.
Der er forholdsvis roligt, lige altså på nær, når prøjserne står og fyrer
deres kværne af med tændings-afbrydere,- en 3-4 gange i døgnet.

Jakob

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 09-01-02 16:17

"Jakob Danielsen" <jakob.danielsen@get2net.dk> wrote in message

> [...]
> Der er forholdsvis roligt, lige altså på nær, når prøjserne står og fyrer
> deres kværne af med tændings-afbrydere,- en 3-4 gange i døgnet.

Men der er ikke problemer med hærværk, tyveri osv? Så længe prøjserne bare
leger lidt så er det jo fint nok - meningen er jo at man skal rende rundt og
høre en masse fed lyd, drikke bajsere og vælte omkuld klokken lort ...

Hilsner,

Tony

Fra : albert

Dato : 09-01-02 17:16

det ligger lige ved indgangen!

nu går der rent faktisk vagter rundt, så der BURDE vel ikke være
problemer...

mvh Albert

Fra : Jakob Danielsen

Dato : 09-01-02 18:33

"albert" <albert@albertsmc.dk> wrote in message
> det ligger lige ved indgangen!
>
> nu går der rent faktisk vagter rundt, så der BURDE vel ikke være
> problemer...
>
> mvh Albert

Vagterne stod førhen permenent og tjekkede folk der gik ind, det gør de ikke
mere.

Men Hærværk har der aldrig været noget af, kun "prøjser-brande" , der alle
er blevet slukket hurtigt.

Mvh Jakob