Tog fra Hamburg til syden
Fra : Fisker Racing

Dato : 07-01-02 13:53

Hej er der nogen, som ved noget om det tog, man kan tage fra Hamburg og
videre sydpå, eller evt. hvor man kan finde oplysninger om det?

MVH E. Strange

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 07-01-02 14:21

"Fisker Racing" <fisker@fisker-mc.dk> skrev
> Hej er der nogen, som ved noget om det tog, man kan tage fra Hamburg og
> videre sydpå, eller evt. hvor man kan finde oplysninger om det?

Hvis jeg ikke tager meget fejl så kan du finde det på http://www.db.de og
kig/søg efter autozug. Men DSB kan også sælge billeterne men det bliver det
ikke billigere af ...

/A

Fra : Kenneth

Dato : 07-01-02 14:35

www.autozug.de

Her kan du online bestille hele molivitten.

MVH

Kenneth

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 07-01-02 15:45

jeg kom lidt i tvivl da jeg kiggede på deres hjemme side...er der includeret
sidde plads i en mc billet ? eller kom den oveni alt efter om man skal sove
eller sidde 5 ?

Lasse
53 til twin

Fra : Kenneth

Dato : 07-01-02 15:56

Hej Lasse.

Ærligt, så ved jeg det ikke. Jeg ikke prøvet det endnu. Jeg har kun "luret"

MVH

Kenneth
Honda ST1100 Pan European

Fra : Carsten

Dato : 07-01-02 16:36

Jeg var på den sidste år, og med mindre du vil sidde på MC'en under
hele turen så skal du altså betale for enten én liggevognsplads (sammen
med en eller anden tysk familie) eller også skal du bestille en hel
liggekupe. En enkelt liggeplads koster typisk 7-800,- og en hel liggekupe
med plads til 5 personer koster typisk 3-3.500,-

Carsten

Fra : Jakob Barfod

Dato : 09-01-02 09:44

"Carsten" <carjak@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> liggekupe. En enkelt liggeplads koster typisk 7-800,- og en hel liggekupe
> med plads til 5 personer koster typisk 3-3.500,-

Hov, vrøvl.

Hvis man er to personer, som i forvejen betaler liggevognsplads, kan man få
hele kupéen for sig selv for ca. 800,- ekstra. Det gjorde vi
Narbonne-Hamborg august '01.

--
Jakob

Fra : Armand

Dato : 07-01-02 19:12

Lasse Lundberg <lasse@lundberg-net.dk> skrev i en
> jeg kom lidt i tvivl da jeg kiggede på deres hjemme side...er der
> includeret sidde plads i en mc billet ? eller kom den oveni alt efter
> om man skal sove eller sidde 5 ?

Eftersom at passagerantallet (især for bilers vedkommende) er en
temmeligt
løs faktor, er det vel mest tænkeligt at der skal købes køretøjs og
person -billettter hver for sig :-/

Prøv evt. at påbegynde en booking (kan altid afbrydes i tide), og se om
der ikke forespørges til (og beregnes efter) passager-antal også :-/

--
Armand.

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 07-01-02 21:20

det er skisme bare i soveposen med sig og ud med ligge underlaget og håbe
det holder tørt hele vejen så kan man ligge og holde i hånd
med...undskyld holde i hjul med det kære eje.. må belister opholde sig i
bilen under farten ?

jeg prøve at skrive til den danske afdeling...

Lasse

Fra : albert

Dato : 07-01-02 21:41

Bortset fra det, så synes jeg da priserne er absolut rimelige
(hvilekupe+gule priser)

Sydligste Tyskland retur med 2 og mc for knap 1900 t/r. Jeg kan godt
undvære den tur igennem røvsyge tyskland, hvor der er regnvejrsgaranti!

mvh Albert

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 08-01-02 11:16

helt sikkert, rart at slippe for, samt du spare også benzin til godt 1600
(800 hver vej) ved 15 km/l bliver det til 106 l til en pris af 6 kr ? bliver
det til 640 kr og der er dækslid (samt motorveje har det med at gøre dækkene
firkantet) og evt ophold på campingplads/ hotel eller lign ..... så er det
ikek så meget man betaler...desværre er alle priserne om sommeren ikke gule
men nærmere blå...dvs næsten dobbelt pris.

jeg synes ikke så meget at det er turen ned til syden der er slem ...det er
nok nærmere når man har drønet rundt i 14 dage og så lige skal køre 1500 km
for at komem hjem igen....

Lasse
52 dage til ny mille

Fra : albert

Dato : 08-01-02 11:38

> [...]
gule
> men nærmere blå...dvs næsten dobbelt pris.

15km/l på autobahn på en ny mc... og til 6kr/l... mon den holder

mvh Albert

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 08-01-02 13:13

> 15km/l på autobahn på en ny mc... og til 6kr/l... mon den holder

sikkert ikke det var mere for at sætte det lavt (cbr'en hold sidste gang
godt 15-16 km/l med 140+ det meste af tiden)

men regnestykket bliver bare bedre jo dårligere økonomi ens cykel har

dækkene kan vel gøres op i at et sæt koster godt 3kkr herhjemme incl montage
lad os antage de holder 20kkm hvis man har touring dæk på så bliver prisen
240 kr for 1600 km, hvis det er lidt mere sportlige dæk alla bt56 hvilken
jeg klemte godt 11kkm ud af så koster det 436 kr for 1600km.

Lasse
RS125 til låns

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 08-01-02 15:51

1500km? Nu ved jeg ikke hvor i DK du bor, men ellers må da der være nogle
Alpe-kilometer medregnet. Er der ikke ca. 1000 km mellem grænserne i nord og
syd ?

Og man skal vel ikke gøre alle køreture op i kroner, så havde man nok købt
en trædecykel. Og Kassel området er da fedt, efter 14 dage i Alperne, er det
da en kanon afveksling. Især omkring solopgang. Og hvis man nu ikke vælger
de store rejsedage, hvor der overalt flyder med danske campingvogne, så
synes jeg tyskland er ok. Det tager da kun en god dag at kører fra syd til
nord. Den eneste årsag jeg ville have for at vælge biltoget ville være for
at spare tid hvis jeg skulle meget langt væk. Men at tage biltoget fra
Hamburg til München synes jeg er for kort 750km (6,5 time på autobahn iflg.
Geostar), og så skal man kæmpe med trafikken i storbyen. Ikke her

--
Mvh.
Henrik (som heller ikke synes tyskland er slem)

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Per Michael Peen

Dato : 09-01-02 01:16

Og hvis man nu ikke vælger
> [...]
>
>--
>Mvh.
>Henrik (som heller ikke synes tyskland er slem)

Helt rigtigt men hvis man skal ned til Spanien så er det måske en god ide da
man bliver transporteret om natten og så kan komme vidder næste morgen

Michael Peen

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 09-01-02 08:56

Jep, jeg skrev jo også hvis jeg skulle langt væk. Men tyskland er nu slet
ikke så ringe om natten (ingen trafik). Der er bare ikke så meget at se på

Jeg mente bare at det var for lidt kun at springe turen i Tyskland over
(Hamburg-München).

--
Mvh.
Henrik

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 09-01-02 10:58

1600 km regnede jeg med og det var tur +retur og jeg har regnet med ca 800
km fra hamborg til hvor man nu skal hen i italien eller frankrig

autotog fra tyskland til tyskland gad jeg heller ikke,vi kørte fra vojens
til lige ind på aden anden side af grænsen mellem frankrig og luxemborg på
godt 10-11 timer

men toget vil nok blive mest aktuelt til hjem turen da det altid er den der
er kedeligst, og udsigten til regn så snart man krydser alperne efter 14
dage i solen er heller ikek det der trækker mest

Lasse

Fra : bwl

Dato : 09-01-02 17:17

Tjaa Men nu er det jo ikke alle der rejser på en Højfartstourer. Hvor
mange kan holde til at køre sådan et stræk på en dag??.. Jeg tænker
belastnig, vindpres.... Hastigheden skal vel ligge omkring 160-200 km/t ned
igennem ??

Brian W.

" som kørte til Schneferdingen i sommers på en cb900 . Ca 400 km / ( fra
århus) med 140-170 km/t.... hårdt, og en dårlig benzin økonomi"... men hvad
gør det

Fra : Mads Lund

Dato : 09-01-02 17:42

> [...]
> mange kan holde til at køre sådan et stræk på en dag??.. Jeg tænker
> belastnig, vindpres.... Hastigheden skal vel ligge omkring 160-200 km/t

Ja og så er det jo det bliver sjovt. Og med en hæderlig cruiser kan man
sagtens køre 800-1000 km på en dag, uden at få stress. Vi plejer at dele
turen op i etaper af 150-200 km, og efter de første 500 km på en dag holder
man en kort ryge/strække ben pause midtvejs. Sådan et 150 km pas kan køres
på 1-1,5 time og det passer meget godt at komme af cyklen og få sig en is
eller øl. Og så er det bare på dyret igen og nyde turen.
Det med at tage på touring tur i tog kan jeg altså ikke lige greje. Jeg
deler glæden ved en sommerferie touring tur, ligeligt mellem at køre selve
turen, og oplevelserne og sammenholdet med kammierne når man er fremme. Hvis
man aligevel tager toget frem og tilbage, hvorfor ?? skal man så have sin mc
med. Jeg kan kun forestille mig 2 situationer hvor det er relevant. Den ene
er at smide sin RR maskine i et tog, og køre til sydfrankrig i apr. måned
for at køre RR træning 4 dage. Eller smide offroaderen i et tog og køre til
Østrig for at deltage i Rochaug Hillclimbing. (Begger dele kunne jeg i den
hellige sags tjeneste godt finde på
Men at tage toget på touring ??? så går idéen lige som lidt af hele
konceptet imho.

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : Armand

Dato : 09-01-02 18:49

Mads Lund <Mads@XtremeBikes.dk> skrev i en

Hvor
> Ja og så er det jo det bliver sjovt. Og med en hæderlig cruiser kan
man
> sagtens køre 800-1000 km på en dag, uden at få stress.

Så fik jeg atter lejlighed til at tale om "gamle dage":
I 1979, hvor jeg havde min "længste" sæson nogensinde, kørte vi jævnligt
til træf i Holland. Selv min XS 500 (med 48 Hk og uden kåbe af nogen
slags) kunne fint holde 134-140 kmt i march-hastighed, og dermed
overstod man de 750-800 km til Holland på 7-8 timer og 1000 km til
Oostende (B) på ca. 10 timer => endte altid med det pæne runde tal á 100
kmt i total-snit!
På samme model og med samme gennemsnitsfart var jeg også i Le Mans en
påske (á 1000 km + 500 km derned, samt alle 1500 km hjem i ét stræk)

> Vi plejer at dele turen op i etaper af 150-200 km, og efter de første
500
> km på en dag holder man en kort ryge/strække ben pause midtvejs.
> Og så er det bare på dyret igen og nyde turen.

Jup!
Største tidsrøver er faktisk tankstationerne når/hvis man er flere
afsted (derfor også hellere 3+3 end 6!) - I en blandet og urutineret
flok (for rookies er det en del af ferie-oplevelserne at stå og betragte
lebend'et på en autobahn-tankstation) kan følgende skrækscenarie hurtigt
opstå:
- Sidste mand igennem tank og kasse støder til de øvrige og bliver dér
mindet om at det nok var smartest at komme forbi toilettet
- Efterfølgende ser vedkommende lige akkurat at de øvrige skodder den
smøg de har taget i ventetiden og tager det som signal til selv at tænde
en smøg (hvorfor skal det kun være de andre der må ryge?).
- Når så flokken endelig sadler op er der et fruentimmer, som ikke
reagerede på den med toilettet; men nu hvor hun er i sadlen alligevel
kan mærke at blæren bliver trykket!
- Imens at hun er på toilettet (regnvejres-situationer = + 10 min for
af/på -klædningsfasen!), er der en der føler tørsten stige og køber en
sodavand.
- Som én først opfatter idét at omtalte fruentimmer kommer fra
toilettet, og derfor også skal have en (á smøg-princippet).
- Da han kommer ud fra forretningen ser han at én har brugt denne sidste
ekstra-chance til at smøre kæden, hvorved "smøg-effekten atter indtræder
- etc. etc. (fyld selv på!)

Meen - Med lidt rutine finder man ud af at få røget/tisset af i en rytme
så man kan komme på banen straks efter tankning og betaling!
Dette er ud fra kortere(?) optanknings-etaper á op til et par hundrede
km, kan hele flokken køre op til 300km og mere på en tankfuld, er det
nok værd at sætte en fast tid for den, af nogle, sikkert påkrævede
pause, med henblik på at "næste stop bliver et "stort" " !

> [...]
> sin RR maskine i et tog, og køre til sydfrankrig i apr. måned........
> offroaderen i et tog og køre til Østrig for at deltage i Rochaug
Hillclimbing. > Men at tage toget på touring ??? så går idéen lige som
lidt af hele
> konceptet

Enig!
Hvis det er rent økonomiske overvejelser, så var det billigere at fylde
en diesel-bil med folk og komme afsted, men det er jo helligbrøde at
foreslå - Hvorfor at bil-toget så ikke også er det, fatter jeg ikke!

Forøvrigt har det altid undret mig at netop motorcyklister er de der
kommer afsted på "kør selv ferie" - Alle bil-Brian'erne har pladsen til
at kunne komme dobbelt så billigt frem, og burde også have en matchende
drift (F1-løb?) til at komme afsted; men jeg kender kun ét eksempel
derpå iblandt mine ungdoms-kammerater

--
Armand.

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 09-01-02 17:57

hmm det var vist godt stykker over 1000km. Vi kørte cbr1000f 2 pers(mig og
karin) og en r6 1pers samt en yzf6r
1pers hastighden var omkring de 140 i snit meget hurtigere kan man ikek
køre i tyskland i dags timerne pga traffiken. og da mørket endeligt faldt
på, ramte vi luxemborg på en overlæsset cbr, som lyste lige lukt op i
himlen så hastigheden måtte ned selv om der ingen trafik var længere
.......og så var stoppene korte, men man bliver dælme øm bagi af så meget
kørsel på en dag...og næste dags 400 km tur gjorde meget ondt og det var
bestemt ikke at sidde på en cykel man længtes efter, men jeg vil sige 800 km
er meget rimeligt for de fleste.....

men i år skal der heller ikke ræses til syden...vi stopper i nærheden af
nürbugerringen , og tager et par omgange næste dag, og forsætter så, så
langt vi gider.....forandringen vil være at karin kører sin rs125 og jeg min
kommende mille, de bliver rart at køre single, og med mindre bagage da det
kan spredes lidt ud på de 2 cykler, og placeres bedre størrelses mæssigt..

Lasse
51 dage endnu

Fra : Armand

Dato : 09-01-02 22:10

> [...]
> kommende mille, de bliver rart at køre single, og med mindre bagage da
> det kan spredes lidt ud på de 2 cykler, og placeres bedre størrelses

- - - Samt at se Tyskland fra landevejs-siden af!
For Karin skal vel ikke trækkes igennem autobahn på RS'eren? :-/

--
Armand.

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 10-01-02 10:02

tro det eller ej, så holder den lille knallert fin 130-140 km/t uden
problemer(topper ved 160-170) og i følge karin, så "viler" hun bedre ved ved
130-140 km/t end landevejs hastighed.

min bekymring er mere om den lille 2 takter kan holde til 6000 km med god
fart....men eller må vi jo stoppe i italien hos en priller forhandler og få
nye ringe i....den har jo kun gået 4500km idag.

men planen er at tage motorvejen ned mod nürburgerringen og så springe af
motorvejen 50 km inden nürburg og så finde et gasthaus eller zimmer et eller
andet billigt sted at overnatte (kommer an på om der er flere der vil
med....så vil jeg booke hotel eller finde camping) og så tage landevejen
næste dag til ringen....kører et par omgange...se om det er sjovt....og så
eller sætte kursen direkte mod alperne (fandt denne ret gode side med mange
info på om alperne http://alpineroads.mueh.at/alpineroads/index.html) og så
ellers prøve nogen af de ture som han foreslår......for derefter at drøne
til campmoto og basecampe lidt.... og hvad vi så gør må tiden vise.....

Lasse

Fra : Armand

Dato : 10-01-02 16:47

> tro det eller ej, så holder den lille knallert fin 130-140 km/t uden
> problemer og i følge karin, så "viler" hun bedre ved ved 130-140
> km/t, min bekymring er mere om den lille 2 takter kan holde til 6000
km
> med god fart....

Ret beset, så tror jeg at to-taggere har det allerbedst omkring
omdrejningstallet for max. drejningsmoment, hvilket også er at udlede ud
fra den af mig ytrede tommelfingerregel om at man hellere må køre i et
lavere gear og deraf-følgende mer-omdrejninger, end at holde rullen for
stram ved lavere omdrejninger/ydelse!
Ser man på (2T-)motordrevet værktøj, så er det små motorer der spinner
for fuld roulade når der arbejdes, og så slidt bliver sådanne heller
ikke :-/

Det hårdeste man kan udsætte en to-tagger for er del-last (= dér hvor
motoren hverken slæber eller bremser!)!

Jeg tror at RS'eren vil have godt af at blive krudtet af jævnligt
undervejs, hvilket du som bagvedkørende vil kunne overbevises om ud fra
mængden af totakts-os når den får noget roulade

--
Armand.

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 10-01-02 17:48

> [...]
> undervejs, hvilket du som bagvedkørende vil kunne overbevises om ud fra
> mængden af totakts-os når den får noget roulade

lol krudtet af ... mig bagved.....jeg bryder mig ikke om hørmen som nemt
kan lugtes ved 150 km/t som bagved kørende, omend noget fortyndet .....så
jeg tror nok jeg smutter op foran og ligger , nu har vi jo radioer til
kommunikation...selv om den ene virker knabt så godt men det er en anden
historie

Jeg kender ikke så meget til 2 taggere andet end hvad jeg fandt ud af med
dem til model biler, hvor jeg havde en 3,5 kubik med 2,1 hk ved 32000
rpm(har ikek haft den i rullefelt men det var spec på motoren) som kørte på
metanol og en 30% nitro....samt 15 % olie. disse små motorer måtte ikke
gasses op uden modstand på hjulene så går de hurtigt i stykker

del-last....ikke slæber eller bremser, altså når man holder i frigear og
giver gas ?

men du siger altså den bare skal have masser af rpm under hele turen ? den
har jo den der undstødningsventil som man kan mærke skifter ved ca 8100 rpm
med et dødt punkt til følge...så den bliver somregel holdt over dvs mellem
9-11 krpm men så går den også over 130 mener jeg det er.

Lasse
50 dage endnu

Fra : Armand

Dato : 10-01-02 21:00

Lasse Lundberg <laslun@mail.dk> skrev i en
> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote in message

> del-last....ikke slæber eller bremser, altså når man holder i frigear
og
> giver gas ?

- - - Når den hverken trækker eller motorbremser under kørslen!
Tænkt scenarie: "afventende" kørsel imod rødt lys, eller at liste med i
en kø :-/

> [...]
> kan lugtes ved 150 km/t som bagved kørende, omend noget
> fortyndet .....så jeg tror nok jeg smutter op foran og ligger ,

Meningen var netop, at hvis den oser betragteligt, trækker den for tungt
(selv ved steady 140!), hvorved man kan få syn for sagen!

> [...]
over dvs
> mellem 9-11 krpm men så går den også over 130 mener jeg det er.

Vandkølingen skulle dækkke godt for omdrejningsbelastning; men øheeh:
Hvad trækker den ved redline???

--
Armand.

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 11-01-02 10:10

> Vandkølingen skulle dækkke godt for omdrejningsbelastning; men øheeh:
> Hvad trækker den ved redline???

den trækker i 6 gear lige før redline ca 160 (lige omkring 10500 rpm mener
jeg det er)og lidt inde i redline 170 (11500)....så den har power nok til at
køre helt ud i 6. gear.....kræver dog man ligge helt fladt på tanken og det
går ligeud holder også næsten hastigheden op ad bakke. modvind
ligegyldigt aerodynamikken skærer fint igennem.

Lasse

Fra : Armand

Dato : 11-01-02 16:44

> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote in message

> den trækker i 6 gear lige før redline ca 160 (lige omkring 10500 rpm
mener
> jeg det er)og lidt inde i redline 170 (11500)....

Jeg tænkte egentlig på rpm'erne; men dét fik jeg jo så også afklaret

Det er en god gammel regel at holde vedvarende omdrejninger 20% under
redline, og det passer også godt med de ca. 140 km/t :-/

> .............holder også næsten hastigheden op ad bakke. modvind
> ligegyldigt aerodynamikken skærer fint igennem.

Skyldes for en stor part også at man ved de omdrejninger har en stor del
af drejningsmomentet til rådighed - Og at man ved det mindste
omdrejningsfald bevæger sig "baglæns" op af momentkurven!
Min egen RGV der optimalt burde køre 210 ved redline, kan klare det ad
lige vej, og der skal ikke meget af østjyllands morænedale (som den
lokale motorvej krydser et par stykker af) til førend at rpm-begrænseren
slår til ved bakke ned - Til gengæld trækker så fint 200 (= lige på max
moment!) op af den anden side dalen!
En betragtelig fart op af bakke i forhold til topfarten, som jeg ikke
tror at nogen firetakter kan gøre efter :-/

--
Armand.

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 11-01-02 10:35

Armand <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote in article
<a1kvf5$1f8d$1@news.cybercity.dk>...

> Vandkølingen skulle dækkke godt for omdrejningsbelastning; men øheeh:
> Hvad trækker den ved redline???

Nu har jeg lykkeligvis aldrig kørt sydpå på prilleren, men jeg kan da
tilføje følgende om AF1eren (RSerens ældre broder) der kølermæssigt burde
være identisk med RSeren.

Gennem en hel RR sæson har jeg ikke på noget tidspunkt haft problemer med
at skidtet løb varmt. Selv på en af årets varmeste dage, hvor cyklen stod
hele dagen i solen når den ikke var ude at køre, havde jeg problemer.
Faktisk har jeg oftere haft problemer med at få skidtet varmt nok.

Jeg erkender at der er forskel på lille Danmark og sydfrankrig, men kan
køleren holde til en dag der var så varm at jeg vågnede med tømmermænd
næste morgen, på trods af at jeg drak over 4 liter vand og ingen alkohol

--
Mikkel

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 11-01-02 11:20

"Mikkel Christensen" <mic@rrxnord.dk> wrote in message

det er sandt rs er meget lang tid om at blive varm.....hvis det kan lade sig
gøre....her under danske forhold

Lasse

Fra : Mads Lund

Dato : 11-01-02 14:36

> det er sandt rs er meget lang tid om at blive varm.....hvis det kan lade
sig
> gøre....her under danske forhold

Gode gamle gaffa kan løse det lille problem. Kører gadeversionerne for
øvrigt meg eller uden thermostat ?

Mads Lund
RS125RR, CTD style

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 07-01-02 14:46

http://www.autozug.de

Endnu et link fra Raptor MC

Fra : Jacob Hornemann

Dato : 07-01-02 16:54

Jeg kan anbefale, at du henvender dig til DB´s danske kontor:

Deutsche Bahn
Vesterbrogade 6D 3419
1620 København V
33 36 06 60
Email: kundeservice@deutsche.bahn.dk

De er meget venlige, hr prøvet dem.

-Jacob

Fra : Birger Poulsen

Dato : 07-01-02 20:46

Fisker Racing wrote:

> Hej er der nogen, som ved noget om det tog, man kan tage fra Hamburg og
> videre sydpå, eller evt. hvor man kan finde oplysninger om det?
>
> MVH E. Strange

Check lige denne erfarne Frangkrigstogrytter.
Steen har næsten svar på alt, desangående.

http://home4.inet.tele.dk/stv/

Hilsen
Birger

Fra : T.T.Toft

Dato : 07-01-02 23:00

Har prøvet turen fra München til Hamburg med Autozug - en positiv oplevelse.

Du/I kan evt. kontakte MC-Gården i Slangerup på mcgaarden@mail.tele.dk, da
jeg ved at man derfra de seneste 2 - 3 år har arrangeret MC-ture til Italien
med netop autozug.

Venlig hilsen
Thomas T.Toft

Fisker Racing <fisker@fisker-mc.dk> skrev i en