dfm sommer tur campmoto2002?
Fra : Lasse Lundberg

Dato : 03-01-02 12:57

for nogle år siden(98 var det vist) var der en flok fra dfm heriblandt mig
selv, som drønede til campmoto. det var en alle tiders tur..som jeg synes
burde gentages

Karin og jeg har bestemt os for at drøne afsted igen i år, mod sydlige
himmelstrøg....tanken gik på at køre til nürburg og overnatte. for dagen
efter at tage et par (eller 5 runder på ringen...til dem der ikke gider
ræse er der sikkert nogen seværdigheder i nabolaget ..herefter videre mod
frankrig med et enkelt stop inden campmoto, så man ikke bliver for øm i
måsen...det er jo trods alt ferie :) i frankrig bliver det nok motorvej i
gennem den første "stat" da det er gratis, herefter tager vi de ellers
glimragende landeveje og får set lidt af landet, her er også bedre mulighed
for nyde nogle af de små franske cafeer/retauranter osv....

På campmoto er der mulighed for at leje hytter, men man skal vist være ud i
god tid....men ellers medbragt telt...herfra går turen til nogen af
seværdighederne...drypstens hule...gocart ...elastik spring fra meget høj
bro...osv....efter et par dages restitu..resti ..vile...vil turen forsætte
mod alperne og de mange pas.....og så hjem igen via hartzen....hvor der
efter sigende skulle være nogen gode veje.

dette er første udkast til turen...og kan naturligvis ændres...

men er der nogen der synes det kunne være sjovt at køre samlet på ferie ?
er der overhoved grundlag for sådan en tur ?
nogen gode forslag til rute/ting man kan foeretage sig/se undervejs

hvad synes i ?

Afrejse dato ...aner det ikke...

Lasse
56 dage endnu

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 03-01-02 13:18

Jeg har både prøvet campmoto, div. pas i Alperne og Harzen. Det er nogle
kanon gode steder at befinde sig på MC. Men jeg har andre planer for
sommeren 2002. Men er da klar igen i 2003

Læs om turene på min hp, www.HenrikNielsen.dk under MC - Info - tips.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Per Pedersen

Dato : 03-01-02 17:05

"Lasse Lundberg" <lasse@lundberg-net.dk> wrote in message
> [...]
> er der overhoved grundlag for sådan en tur ?
> nogen gode forslag til rute/ting man kan foeretage sig/se undervejs

Husk nu at være hjemme så du I komme til Aalborg og hjælpe med afholdelsen
af FIM-Rally 2002. Det afholdes 2-5 juli og der bliver brug for en del
hænder. Læs mere på www.dmc-org.dk/Index-fim.html .

Med Venlig Hilsen
Per Pedersen

Fra : Jens U

Dato : 04-01-02 17:42

Lasse Lundberg skrev i meddelelsen ...
>for nogle år siden(98 var det vist) var der en flok fra dfm heriblandt mig
>selv, som drønede til campmoto. det var en alle tiders tur..som jeg synes
>burde gentages

Det var nu helt eksakt d.18 juli 1999 Nightrider holdet ankom til Camp Moto.

--
Hilsen Jens, HONDA Revere ( den gang var der 50Kkm mindre på klokken )
E-mail: reveredk@studmc.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X