Min venlige udbyder (cybercity) har orienteret mig om (pisse irriterende),
at det er en fejl i min opsætning på pc'eren. Det ville jeg have forsværget
at det ikke var. Jeg har ikke gjort noget. - andet end at opgradere til
Outlook Express version 6 <skævt smil>. Jeg må nok bide i støvet og give dem
ret i, at min opsætning i den forbindelse sikkert er "smuttet" og jeg nu er
retur på Microsoft default, som er 5 dage.
Hvis I har samme problem kan I rette det således:
I Outlook Express skal I stå i nyhedsgruppen og gøre følgende: Vælg i
"Tools"menuen et af de nederste punkter der hedder "options". Heri er der
et faneblad der hedder "Maintenance". I dette faneblad skal I fjerne
"fluebenet"/"checkmark" fra punktet "Delete messages xx days after being
downloaded". (hvis i kører en dansk udgave, skal I lige finde de passende
menuer der jo så har danske navne)
Det løste mit problem. Jeg kan nu se indlæggene tilbage til den 14. oktober.
/Bjarke
"Bjarke Christensen" <Bjarke@Grevestrand.ret_til_dk> wrote in message
news:a120a0$1sm0$1@news.cybercity.dk...
> Det er fordi vores Internet udbyder sletter alle der er ældre end en døgn.
> Jeg synes det er OK at de rydder op, men man kan jo også blive for
grundig.
> Jeg prøver lige at kontakte min ydbyder (Cybercity) og beder dem være lidt
> mindre grundige.
>
> /Bjarke
>
>
> "K.Wermus" <Wermus@adslhome.dk> wrote in message
> news:3c3426a2$0$99234$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Erklærer mig enig i at somme indlæg forsvinder.
> > Og jeg er "hakket af" i vis alle meddelelser.
> >
> > K. Wermus
> >
> >
> > "Bo Jensen" <boj@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> > news
KY7.1059$Gy.10550@news.get2net.dk...
> > > Hej gruppe.
> > >
> > > Inden for de seneste par dage har jeg deltaget i diverse diskussioner
om
> > > rulleforstag og ankre. Men her i dag er disse indlæg forsvundet trods
> det,
> > > at der stadig refereres til mine indlæg.
> > >
> > > Hvordan kan dette ske? Ved at trådens ophavsmand sletter sine indlæg?
> > Andet?
> > >
> > > Mvh
> > > Bo
> > >
> >
> >
>
>