Tyske el. svenske "DBA"
Fra : Martin Jensen

Dato : 31-12-01 09:35

Hej NGér

Er der nogen der kender en url´på nogen hjemmesider i tyskland eller
sverige, hvor man kan købe mc.
ala bilbasen, mcbasen og dba

og er søde at sende den til mig, i ng

Godt nytår

Mvh
Martin

--

@@@
@( *_*)@

Sådan en ønsker jeg mig til jul

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 31-12-01 10:26

"Martin Jensen" <fisdan@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NGér
>
> Er der nogen der kender en url´på nogen hjemmesider i tyskland eller
> sverige, hvor man kan købe mc.
> ala bilbasen, mcbasen og dba

Hej Martin.

Der er denne her : http://www.mobile.de/ , klik så på fanebladet til
venstre på " Motoräder suchen " så er det bare at udfylde søgefelterne med
dine ønsker, det er læsning der gør en lidt nedtrykt :o/, sikken priser !

Der er også et faneblad forneden på siden, hvor at du kan vælge forskellige
sprog, bla. Svensk

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : finn sander

Dato : 31-12-01 13:46

http://www.gm-motorrad.de/

http://www.quoka.de/ Har plejer jeg at kunne finde div. MC´.

FS

Fra : Lars Bo Johansen

Dato : 31-12-01 15:03

http://www.mobile.de/cgi-bin/index_cgi.pl

Denne her,er som regel god,der er masse at kigge på.
Jeg fand et par oplagte emner der,da jeg skulle importere.
Og Ducati 888'ere findes ikke på alle gadehjørner,så mon ikke du skulle være
heldig at finde noget der kunne bruges.

Held og lykke i jagten,og et GODT NYT ÅR til alle i gruppen.
--
Lars Bo Johansen
Jernbanegade 8a

Fra : Steen Gruby

Dato : 01-01-02 15:26

On Mon, 31 Dec 2001 15:03:01 +0100, "Lars Bo Johansen"
<LBJO@mail.tele.dk> wrote:

Hej.
> http://www.mobile.de/cgi-bin/index_cgi.pl

Det er lige til at stortude over.
Der er 565 emner om Duc generelt.
Alt fra 250 Scrambler til 996 SPS eller ST4.
Og til hvilke priser.
Hvis man sammenligner med de danske ryger humøret i bund.

>Og Ducati 888'ere findes ikke på alle gadehjørner,så mon ikke du skulle være
>heldig at finde noget der kunne bruges.

En søgning på Ducati og 888 giver 11 emner i prisleje fra 11 til
18.000 DM.
Desværre er der en udbredt mangel på billeder af de fleste 888'ere.
Tre ud af 11
Jeg må indrømme at jeg godt kunne falde for en 888 Strada, så jeg
kigger lidt med på den link i den næste tid.

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Yamaha XS500
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Søren Johansen

Dato : 01-01-02 20:10

"Steen Gruby" skrev bl.a.:
> Jeg må indrømme at jeg godt kunne falde for en 888 Strada, så jeg
> kigger lidt med på den link i den næste tid.

Hej Steen.

Hvis du nu vil ud at prøve en først, så ved du at det bare er at sige til.
Jeg vil dog foretrække at frosten (og saltet) er af vejen først.

Godt Nytår

/Søren
888 Strada

Fra : Steen Gruby

Dato : 01-01-02 21:20

On Tue, 1 Jan 2002 20:09:50 +0100, "Søren Johansen"
<sjohansen@vip.cybercity.dk> wrote:

Hej Søren.

Godt nytår.

>Hvis du nu vil ud at prøve en først, så ved du at det bare er at sige til.
>Jeg vil dog foretrække at frosten (og saltet) er af vejen først.

Det er faktisk lidt inspireret af din at jeg kigger på 888 Strada.
Som du selv påpegede er 9xx serien ikke noget for mig pga.
siddestillingen - Jeg har erkendt det - desværre
OK med en prøvetur - jeg takker ærbødigst.
Enig, det bliver først når når solen skinner igen, sådan omkring
generalforsamlingstiden

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Yamaha XS500
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Allan Bojesen

Dato : 31-12-01 16:00

> Er der nogen der kender en url´på nogen hjemmesider i tyskland eller
> sverige, hvor man kan købe mc.
> ala bilbasen, mcbasen og dba
>
> og er søde at sende den til mig, i ng

Den tyske pedang til Den Blå Avis er http://www.avis-net.de/mobil/index.htm

Gå ind under motorräder og så ellers derudaf.

> Godt nytår

Selv godt nytår

Allan Bojesen
CB 750 F2 -78 (der lige for lov til at stå stille i disse dage)

Fra : Armand

Dato : 31-12-01 16:28

Allan Bojesen <allan@bojesen.com> skrev i en

> Den tyske pedang til Den Blå Avis er
http://www.avis-net.de/mobil/index.htm
> Gå ind under motorräder og så ellers derudaf.

Jup!
Den har den fordel at man kan begrænse søgningen til (de nordligere)
landsdele, således at man ikke bliver begravet i hit's fra Bayern

Jeg bruger også :
http://www.motoscout24.autoscout24.de/
Hvis søgemaskine har den fordel at den har en fast adresse, hvortil man
så kan gemme sit link, der således åbner med resultatet af dine
tidligere søgekriterier!

Tip:
Åbn et ekstra vindue med Shellgeostar's "kort-finder" at kopiere
postnumre (mange stednavne går igen i Tyskland) og stednavn ind i, så
man har et rimeligt overblik over lokaliteterne.

--
Armand.

Fra : Martin Jensen

Dato : 02-01-02 09:19

Hej igen NGér
Tak for alle indslagne, det var lige hvad jeg havde brug for.

Godt nytår alle sammen
Mvh
Martin