Fair Forsikring
Fra : albert

Dato : 28-12-01 14:54

Fik lige et brev idag, hvor de skriver at nu er de blevet endnu mere fair
(billigere)

Altså ind og tjekke :

CBR1000, 7års skadefri, bor i provinsen : 32.708 !!!!
Så kan man vel godt være tilfreds med de 2.700kr GF kan nøjes med !!!!!!!!!!

Hvad skal je dog stille op med de 30.000kr jeg sparer om året

mvh Albert

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 28-12-01 16:31

> [...]
!!!!!!!!!!

> Hvad skal je dog stille op med de 30.000kr jeg sparer om året

Var lige at beregne for min Ducati 748 kun 56.459 kr.- årligt, det er
"fair".
Har tilbud fra Top på ca. 6000 kr.-

Dan

Fra : Steen Gruby

Dato : 28-12-01 17:34

On Fri, 28 Dec 2001 14:53:36 +0100, "albert" <albert@albertsmc.dk>
wrote:

Det er da meget nemt

>Hvad skal je dog stille op med de 30.000kr jeg sparer om året

Du tjener 30K ved at bruge den indvendige side af hovedet.
Det må kunne betegnes som et meget højt udbytte af eget arbejde.
For at følge gældende logik må det kunne beskattes )

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Yamaha XS500
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : albert

Dato : 28-12-01 17:36

Du tjener 30K ved at bruge den indvendige side af hovedet.
> Det må kunne betegnes som et meget højt udbytte af eget arbejde.
> For at følge gældende logik må det kunne beskattes )

Næh du, skattestop blev der lovet

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 28-12-01 17:56

Det bedste i deres ( meget ) omfattende spørgeskema ( de ved næsten alt om
en bagefter ) er dog denne kommentar.

'Find din motorcykels mærke og model ved at indtaste et søgeord og klik på
"Søg". Markér derefter relevant bilmodel og tryk "OK".'

Hmmm hvad mon man sammenligner imellem. Amerikanerbiler og Harley'er. Eller
Ducati'er og Ferrari'er.

MVH Anders ( Som IKKE fandt en AN 400/650 Burgmann på deres liste )

Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 28-12-01 19:18

"albert"
skrev
om Fair-priser
> Hvad skal jeg dog stille op med de 30.000kr jeg sparer om året
******************
Tænk på at de 30.000 kr. du sparer er skattefrie - det svarer måske reelt
til 50.000,- kr. - er der basis for at købe en ekstra motorcykel ?

--

/Jens S., Esbjerg, som faktisk har overvejet at begynde at ryge 40
cigaretter om dagen, bare for at kunne holde op og så lægge 70 kr. til side

Fra : Jens Didriksen

Dato : 28-12-01 23:25

Magen til lorteberegning skal man sgu lede længe efter!

Efter et utal af oplysninger finder programmet frem til at min Harley fra
1960 er mere end 200.000 værd og ikke kan forsikres over nettet, men at jeg
skal ringe op til selskabet?!

Hvis jeg kan få bare halvdelen af den pris for den gamle mc så er den solgt
lige på stedet! Hvor pokker har de fået DEN pris at vide henne?

Samtidig med det kan jeg længere nede på siden læse at jeg kan slippe med
3750 helårlig med fuld kasko. Hvad fanden skal jeg med de oplysninger når de
alligevel ikke kan overskue noget som helst?

Hvor er jeg glad for mit eget selskab som med få oplysninger giver mig en
FAIR pris...

Jens
HD 1200 1960

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 29-12-01 09:44

"albert" <albert@albertsmc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> mvh Albert
><<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Hej.

Skulle også liige prøve *LOL*

Fair vil have 10542.-- jeg giver _1265.--_ i Top DK

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 30-12-01 13:48

de vil have 74.848 kr for millen som snart kommer i stald.....det er det
samme som knallerten koster uden afgift !

lol på 3 år er der råd til en helt ny cykel af samem kaliber ....nå men
sjovt det er det....runa vil have knabt 10 kkr incl det hele(vinter kasko
osv) 8500 uden vinter og en gang i løbet af næste år bliver elitebelist
så er prisen 7600 incl det hele...det er FAIR !

Lasse
60 dage til mille

Fra : albert

Dato : 30-12-01 14:21

> lol på 3 år er der råd til en helt ny cykel af samem kaliber ....nå men
> sjovt det er det....runa vil have knabt 10 kkr incl det hele
(vinter kasko osv)
^^^^^^^^^

Aaarggh, du har shu da ikke tænkt dig at lade en spritny mille snuse til
vintersalt og spejlglatte veje vel ?!?!?!?!

Mvh Albert, der har kørt vinterkørsel på GS500 og XJ600 men ikke
nænner at udsætte hans CBR1K for den tortur det var...

At se aluminum bliver grimt på 3 timer....
At se rust pible frem på få sekunder....
At....

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 30-12-01 22:06

rolig nu....vinter var kun for sammelignings grunden...jeg synes fair skrev
det var med helårsforsikring....

nææ millen bliver der ingen vinter på...kun på karin rs125...vi har jo ingen
bil ...nogen der kender nogen der har en kasse vogn alla
hiace/transit/ducato til salg for under 29kkr ?? plads til cykel skal der
være

Lasse
60 dage endnu

Fra : Bo Thomsen

Dato : 31-12-01 00:20

albert <albert@albertsmc.dk> skrev i en
> Fik lige et brev idag, hvor de skriver at nu er de blevet endnu mere fair
> (billigere)
og min vfr750f fra 86 ville det slet ikk forsikre jeg skal være 26 år og
min. 3 års skadefri kørsel
for at forsikre denne type mc.
men siden marts har den nu allligevel været forsikret der til 3,5k kr årligt
i ans.
hmm
bo thomsen

Fra : nn

Dato : 31-12-01 11:24

Beregningen på hjemmesiden passer med det jeg betaler hos Fair. ca. 5.500.

Det er den billigste for mig , også selv om jeg før fik rabat hos
topsikring.

Så læren må være at man skal se sig for, Fair er billigst for mig da jeg er
elite mc'ist, kører BMW og er over 40 år.

Var jeg 24 og kørte en fireblade ville det nok være topsikring der var
billigst

Hilsen nn

Fra : Martin Skoffer

Dato : 02-01-02 16:38

Jeg har også kigget på fair og i mit tilfælde kan det også betale sig.
Lille cykel og lav anciennitet giver halv pris af TopDK på i hvert fald ansvar -
som jo godt nok ikke er så høj i forvejen....men alligevel.

/Martin

Fra : jacob Stegelmann

Dato : 03-01-02 22:55

"Martin Skoffer" <martin@skoffer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ansvar -
> som jo godt nok ikke er så høj i forvejen....men alligevel.

Og prøv så lige at tage et smut omkrig GF (www.gf-forsikring.dk ) bagefter.
De kan næsten helt sikkert slå både TopDK og Fair.

--
Jacob (BabyGixxer, 0 års anncinitet, 1745 kroner (ansvar))

Fra : Martin Skoffer

Dato : 04-01-02 19:09

Ikke helt for mit vedkommende.
Jeg er under 900 kr. (ansvar) med tre års ancienitet (XS400)

/Martin