Sælges RS250
Fra : Lars Rasch

Dato : 27-12-01 17:51

Jeg har en RS 250 jeg desvære må af med
så der for vil jeg høre om der er nogle der kender
en der godt kunne tænke sig sådan en....
det står lige nu til 68000.
men jeg er vilig til at snakke om prisen....
billed kan tilsendes....

Fra : Moller

Dato : 27-12-01 18:26

"Lars Rasch" <tilde2@get2net.dk> wrote in message
> Jeg har en RS 250 jeg desvære må af med
> så der for vil jeg høre om der er nogle der kender
> en der godt kunne tænke sig sådan en....
> det står lige nu til 68000.
> men jeg er vilig til at snakke om prisen....

Og vi er villige til at sige FUT:dk.marked.motorcykler

Fra : S B

Dato : 27-12-01 22:39

"Moller" <news@molnit.com> wrote in news:a0fljd$2s17$1@news.cybercity.dk:

> "Lars Rasch" <tilde2@get2net.dk> wrote in message
>
> Og vi er villige til at sige FUT:dk.marked.motorcykler

jeg vil da godt give en pose matadormix, 3 skumbananer og en 1½ l- coca-
cola (light) for den

Søren

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 28-12-01 09:05

On Thu, 27 Dec 2001 18:26:11 +0100, "Moller" <news@molnit.com> wrote:

>"Lars Rasch" <tilde2@get2net.dk> wrote in message
>
> Og vi er villige til at sige FUT:dk.marked.motorcykler

Du ku' da i det mindste give manden den korrekte gruppe: Køb og salg
henvises venligt, men bestemt, til <news:dk.marked.privat.motorcykel>.

Cc: "Lars Rasch" <tilde2@get2net.dk>

--
Med venlig hilsen - Sincerely
http://www.twe.net/

'Loud pipes save lives' - sandheden om fri udblæsning.

Fra : Moller

Dato : 28-12-01 15:17

> Du ku' da i det mindste give manden den korrekte gruppe: Køb og salg
> henvises venligt, men bestemt, til <news:dk.marked.privat.motorcykel>.

Hov hov , det er jo ikke en gavebod :) manden må gætte lidt selv...
*GGG*

Moller