P-pladser v. IKEA
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 21-12-01 15:50

Hej alle,

Så lader det til at jeg fik presset IKEA i Gentofte til at lave nogle
MC-holdepladser. Fik netop besked tilbage fra dem efter jeg forhørte mig om
de havde efterfulgt min mail fra i sommers. De har nu lavet MC P-pladser bag
taxaholdepladsen v. opkørslen.

Det betaler sig åbenbart at klage over at vi bliver overset - ikke bare i
trafikken men også når vi skal parkere

Hygge og pas på derude,

Tony
XJ600S

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 21-12-01 16:12

Tony Lorentzen wrote:

> [...]
> taxaholdepladsen v. opkørslen.
>
> Det betaler sig åbenbart at klage over at vi bliver overset - ikke bare i

Jamen så glæd dig til du skal hjem med en sofa.

God jul til alle

MVH Anders

Fra : Casper Hundebøl

Dato : 22-12-01 21:29

"Anders Sune Jensen" <anders@tycho.dk> skrev i en meddelelse
-----------------------

> Jamen så glæd dig til du skal hjem med en sofa.
>
> God jul til alle
>
> MVH Anders

Hehe, det kunne se godt ud!

Casper
RF600R (der har været i IKEA i Århus, også uden MC parkering)

Fra : Jes Vestervang

Dato : 22-12-01 22:55

Casper Hundebøl wrote:

> Hehe, det kunne se godt ud!

Til det bruger man selvfølgelig en sofacykel
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Allan Bojesen

Dato : 23-12-01 12:10

> Til det bruger man selvfølgelig en sofacykel

Er det ikke sådan en der kaldes Trike

Allan Bojesen