kawasaki ....320km/t
Fra : bwl

Dato : 20-12-01 10:27

Jeb så fandt jeg da en.... Men den kræver nu alligevel alligevel at man har
sprogkundskaberne i orden. Det er et tysk interwiev der varer ca 12 min...
men puuha det går stærkt

http://www.zx12-r.org/videos/300%2B_indslag_fra_RTL-HQ.wmv

--

Honda Bold´Or
Hiace-busa

Brian.W_@mail1.stofanet.dk

Fra : RpR

Dato : 20-12-01 16:14

> [...]
har
> sprogkundskaberne i orden. Det er et tysk interwiev der varer ca 12 min...

Og har du kundskaberne iorden vil du høre at det er en Hayabusa der snakkes
om =) (eller bliver den kun nævnt som eksempel? Nu er jeg slet ikke så
sikker længere)

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : bwl

Dato : 20-12-01 22:17

Jeg mener at høre at hayabusaen bare bliver nævnt som eks.... Ham " The
Black Prince" køre en gsxr1100.

Kan det virklig passe at det er den eneste video med en zx12r????+

Brian W.

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 21-12-01 15:55

*LOL*

Videoen handler om det at køre ca. 300 på offentlige veje og ZX-12R nævnes
ikke på noget tidspunkt vidoen... og a RpR har helt ret det er en Hayabusa
der med i videoen (det burde man også kunne se...)...

der er video med kawaen her:
http://www.motorcycle-dk.com/en/muhttp://www.motorcycle-dk.com/en/multimedia
/index.php?viewVid=65&catId=6ltimedia/index.php?viewVid=65&catId=6
men den fylder 161 mb......

Thore Jensen

Fra : RpR

Dato : 23-12-01 03:22

> Videoen handler om det at køre ca. 300 på offentlige veje og ZX-12R nævnes
> ikke på noget tidspunkt vidoen... og a RpR har helt ret det er en Hayabusa
> der med i videoen (det burde man også kunne se...)...

Syns sku' da nok jeg så der stod Suzuki på tanken på den =) Lidt svært at se
ved den "kvalitet" videoen er i :/

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com