korrodom
Fra : james

Dato : 18-12-01 23:45

Nu har jeg opgivet...vinteren er kommet og "børnene" er lagt i vinterhi:
En ny korrodom til hver...genial opfindelse vores tyske venner har
kommet med. Stopper evt korrosion, holder dem tør.....sov godt, vi ses
til foråret..........

james

Fra : Jack Jensen

Dato : 19-12-01 10:54

"james" <airthy@post5.tele.dk> wrote in message
> [...]
> En ny korrodom til hver...genial opfindelse vores tyske venner har
> kommet med. Stopper evt korrosion, holder dem tør.....sov godt, vi ses

Hej
Hvad er en korrodom?
(Hvis du ikke er gået i hi allerede
Mvh Jack

Fra : Niels S.

Dato : 19-12-01 12:10

Jack Jensen skrev

> Hvad er en korrodom?

So ein ding habe ich auch. Det er en pose til at stille mc'en ind i mens den
over-vintre, og som udskiller et stof der forhindrer rustdannelse inde i
posen. I følge tyskerne skulle den sagtens kunne genbruges op til 3 gange,
med mindre man render og åbner for posen i tide og utide

Tag et kig på den her:
http://www.louis.de/_75/shop/art_detail.php3?article=10005065%7C0%7C%7C%7C

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : james

Dato : 19-12-01 13:54

Tak Niels....Så behøver jeg ikke svare!

Cyklerne er gået i hi.....ikke mig!

-james

Fra : Jack Jensen

Dato : 20-12-01 10:13

"Niels S." <HondaVFR@krudt.dk> wrote in message
> [...]
gange,
> med mindre man render og åbner for posen i tide og utide

Tak for svaret.

Mvh
Jack
VFR750FK