ftp tak for hjælpen
Fra : bwl

Dato : 18-12-01 17:13

Så prøver vi lige igen.

Det er jo den her forb.... stofaforbindelse der lave ens ipadresse om, men
nu skulle den være i orden. Den nye adresse er....

ftp://212.10.88.78

user....... dfm
pass....... dfm

Mange tak for hjælpen ))

Honda Bold´Or
Hiace-busa

Brian.W@mail1.stofanet.dk

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 18-12-01 17:33

> ftp://212.10.88.78

Og den addresse svarer ikke engang på et "ping" ...
Men er opsætning af ftpserver ikke ved at være offtopic her ....

/A

Fra : Petrich

Dato : 18-12-01 17:45

Du har ret - man hører et forgisbet up og så er den skid slået - hvis der
ikke er noglel der kan ligge et ordentlig link ind her - s å l a d v æ
XV535S

Fra : bwl

Dato : 19-12-01 11:10

Den virker ellers for alle andre der logge på. ??

Brian W.

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 19-12-01 12:56

> Den virker ellers for alle andre der logge på. ??

tjae . jeg kan traceroute til addressen men ikke få den til at svare på ftp

/A

Fra : Bo thomsen

Dato : 20-12-01 00:36

ftp://212.10.88.78/
> Den virker ellers for alle andre der logge på. ??
den time-out'er bare, hos mig.
bo thomsen -

Fra : [KTN]FalkenDK

Dato : 18-12-01 19:52

Der kun lige add´ es en lille vitz her

TCP/IP = T.otally C.onfused P.rotocol I.n P.anic !

Hilsen

H;P

Fra : Frederik

Dato : 19-12-01 00:06

<AndersDOTMajland@jyde.dk> wrote in message news:9vnqta$bt2$1@sunsite.dk...

> Og den addresse svarer ikke engang på et "ping" ...
> Men er opsætning af ftpserver ikke ved at være offtopic her ....
>
> /A

Nu det jo strengt taget heller ikke nødvendigt for den at svare på ping
requests for at køre en FTP server ;). At den så heller ikke svarer på FTP
porten er imidlertid et problem.

Frederik

Fra : Robert

Dato : 18-12-01 21:54

"bwl" <dustyman41@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det er jo den her forb.... stofaforbindelse der lave ens ipadresse om, men
> nu skulle den være i orden. Den nye adresse er....

Det hedder SofaNet

IP.Klovn hehe

Fra : Bo thomsen

Dato : 18-12-01 23:53