Bakkeåbning og træf i Esbjerg
Fra : Jan Petersen

Dato : 17-12-01 23:36

Hej

De 2 begivenheder kolliderer lidt næste på grund af den tidlige påske og
bakkens åbning om fredagen, så man kan jo tage til Esbjerg først og derefter
til Nørrebro

Mvh Jan Petersen - VFR

Fra : Bo

Dato : 17-12-01 23:46

> De 2 begivenheder kolliderer lidt næste på grund af den tidlige påske og
> bakkens åbning om fredagen, så man kan jo tage til Esbjerg først og
> [...]
ja, det kan du jo sagtens!!! men nu er det jo ikke alle der kører VFR.
hvad med de andre stakler ? de vil jo bare få ondt alle mulige steder af
sådan en tur

bo thomsen, medlem i www.vfr.dk

Fra : ped

Dato : 18-12-01 00:11

Jan Petersen wrote:

> [...]
> bakkens åbning om fredagen, så man kan jo tage til Esbjerg først og derefter

Øh - ifølge Touring Nyt åbner Bakken d. 22 marts, og hvis det i Esbjerg er et
Skærtorsdagstræf, så er det da d. 28 marts, ikke?

M.v.h.

Jens L. Pedersen
GPZ 1100

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 18-12-01 09:01

Jep, så man kan sagtens nå begge dele

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 18-12-01 14:37

Jeps - det kræver blot et par overnatninger, når man skal over Fyn, og et
par stykker til på Sjælland, når man skal helt ind til Nørrebrogade :)

Så det er bare dejligt...

Fra : Armand

Dato : 18-12-01 16:51

ped <pedmail@post4.tele.dk> skrev i en

> Øh - ifølge Touring Nyt åbner Bakken d. 22 marts,

Øhhh!?

Har Turingsnydt's redaktion sovet i timen?
Plejer Bakken ikke at blive åbnet på en torsdag? :-/

--
Armand.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 18-12-01 17:22

De skriver at pga. påsken flyttes den til om fredagen. Men påsken er først
ugen efter.... Jeg kan ikke helt se sammenhængen.

Fra : Niels S.

Dato : 18-12-01 18:21

Armand skrev

> Plejer Bakken ikke at blive åbnet på en torsdag? :-/

Jo, plejer at være sidste torsdag i marts. Men i 2002 er torsdag d. 28.
marts også skærstorsdag og derfor er åbningen iflg. http://www.bakken.dk
flyttet til fredag d. 22. marts.

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Morten Juel

Dato : 18-12-01 18:00

> Øh - ifølge Touring Nyt åbner Bakken d. 22 marts,

ARGHH, skal min MC være færdig allerede til D 22 marts, fåårk jeg har travlt
så !

Mvh
Morten

Fra : Claus Rittig

Dato : 18-12-01 18:09

"Morten Juel" <MP@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> ARGHH, skal min MC være færdig allerede til D 22 marts, fåårk jeg har
travlt
> så !

Ha, du skulle snakke.
Første DM løb i enduro er Brovst 3. eller 4. Marts, og jeg skal ikke bare nå
at få samlet cyklerne, jeg skal også i form inden... Det ligner en umulig
opgave!

For dem der tror solen altid skinner på os motor-tosser, se evt.
www.enduro.dk (under fotos, Brovst enduro) med billeder fra sidste år.

Rittig

Fra : Steen Gruby

Dato : 18-12-01 20:48

On Tue, 18 Dec 2001 18:08:50 +0100, "Claus Rittig"
<ClausRittig@Hotmail.Com> wrote:

Hej ritig

> [...]
>at få samlet cyklerne, jeg skal også i form inden... Det ligner en umulig

Det med cyklerne når du sagtens.
Men formen ???????????

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Yamaha XS500
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Claus Rittig

Dato : 18-12-01 22:57

"Steen Gruby" <oz9zi@gruby.dk> skrev i en meddelelse

> Det med cyklerne når du sagtens.
> Men formen ???????????

Det er jo precis det der bekymrer mig!
(Ann siger ellers min krop får mere og mere form...)

Rittig
(Som overvejer at konditræne i vinter... måske...)

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 18-12-01 21:00

Den skal da være klar 1. marts...

Fra : Jan Petersen

Dato : 18-12-01 20:37

> De 2 begivenheder kolliderer lidt næste på grund af den tidlige påske og
> bakkens åbning om fredagen, så man kan jo tage til Esbjerg først og
derefter
> til Nørrebro

Bortset fra at jeg ikke havde set på datoen, men blot regnet med at det var
flyttet fra sidste torsdag i marts til fredag :-|

Mvh Jan Petersen