Suzuki 600 96'
Fra : REGIN MCSTRETON

Dato : 17-12-01 17:14

Er der nogen der ligger inde med oplysninger en 600 et eller andet R fra 96'

Hilsen Regin

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 17-12-01 22:33

"REGIN MCSTRETON" <mcstreton@get2net.dk> wrote in message
> Er der nogen der ligger inde med oplysninger en 600 et eller andet R fra
96'

> Hilsen Regin

En RF600 eller en gsx600r???

Mikkel

Fra : Janus

Dato : 17-12-01 23:03

Der er også et R i en 600 VS intRuder, hmm der er faktisk 2 endda

vh Janus

"Mikkel Knudsen" <mikkel.knudsen@[SPAM-nej tak]vip.cybercity.dk> wrote in
message news:9vloca$qgq$1@sunsite.dk...

Fra : REGIN MCSTRETON

Dato : 17-12-01 23:09

REGIN MCSTRETON <mcstreton@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9SoT7.1135$4X4.4560@news.get2net.dk...

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 18-12-01 09:59

> Er der nogen der ligger inde med motor oplysninger på GXS 600 R 96'-00'

Hej Regin

Dine spørgsmål er meget diffuse. Motoroplysninger? Hvad vil du vide? Jo mere
specifik i dine spørgsmål du er jo bedre kan vi svare dig.

Hvis du kan engelsk, så kig her :
http://www.motorcyclenews.com/bikes/search?sectionID=0&navID=15
Og tast ind hvilken cykel du vil vide noget om, og der kommer en kort test
og en beskrivelse ud.

106 Hk i '97
110 Hk 1 '98-00

Min kammerat Tom H fra Esbjerg vil kalde det en "udmærket" ged. For
almindelige hvide mennesker betyder det en meget velkørende og vellykket
sportscykel.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Nikolaj B. Kjeldsen

Dato : 18-12-01 11:35

Bager Wrotes:

> Min kammerat Tom H fra Esbjerg vil kalde det en "udmærket" ged. For
> almindelige hvide mennesker betyder det en meget velkørende og vellykket
> sportscykel.

Tom H (en af de _SEJE_ jyder) kunne også havde givet kommentaren:

"Jooo, Den fejler da ikke noget" (blandt andet sagt om en "udmærket" Rukka
Jakke)

MVH
Nikolaj - På vej til Hovedlandet om 10 mikes..

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 18-12-01 11:43

Nikolaj B. Kjeldsen <nikolajbk@dr.com> wrote in article
<9vn65b$240$1@eising.k-net.dk>...
> Bager Wrotes:
>
> Tom H (en af de _SEJE_ jyder) kunne også havde givet kommentaren:

*alle* jyder er seje...

--
Mikkel

Fra : Jes Vestervang

Dato : 18-12-01 20:25

Mikkel Christensen wrote:

> Nikolaj B. Kjeldsen <nikolajbk@dr.com> wrote in article
> <9vn65b$240$1@eising.k-net.dk>...

> *alle* jyder er seje...

Enig

--
mvh Jes Vestervang non-eksiljyde
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 18-12-01 11:57

> Tom H (en af de _SEJE_ jyder) kunne også havde givet kommentaren:
>
> "Jooo, Den fejler da ikke noget" (blandt andet sagt om en "udmærket"
Rukka
> Jakke)

Jakken var en Rukka R-Tech til 4000kr (min), og jo, den er ok

Tom H's udtalelser ligger helt deroppe hvor alt fodfæste er forsvundet i
underdrivelser. Som da han havde prøvet en Kawasaki ZX9R-C, som lige havde
mast ham til månen og tilbage: "Den trækker ok".

Ham er også ude i, at hans mille fra '99 ikke fejler noget (endnu) og købet
af en R1 måske kan udsættes et år.

For en jyde der har boet 6 år i Lyngby, så nyder jeg at høre noget jydsk
beskedenhed, derfor går Nikolai (fra Skive) og jeg (fra Sønderborg) så meget
op idet Tom han siger.

--
Mojn
Fra en jyde i excil

Fra : REGIN MCSTRETON

Dato : 19-12-01 17:27

Okay *griner* har nu hørt at jyder er seje?!?! MEN alt jeg bare vil vide er
om jeg går galt i byen med at købe en Gsx 600 R 96'- 2000 Præstationer og om
der er nogen fejl og mangler man skal være opmærksom på??? er det et godt
køb kontra en Cbr 600 99'???

Med venlig hilsen Regin

Fra : Michael K.S.

Dato : 19-12-01 17:53

On Wed, 19 Dec 2001 17:27:16 +0100, "REGIN MCSTRETON"
<mcstreton@get2net.dk> wrote:

> er det et godt køb kontra en Cbr 600 99'???

Nej,men den er billigere....

-M