XT600 (Was: Gode råd vedr. køb af gammel X~
Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 11-12-01 22:16

Som nogle måske husker søgte jeg for nogen tid siden gode råd vedr. en XT600
fra sidst i 80'erne. Men blev, af flere, frarådet det, med det behov jeg
havde.

Valget faldt så på en XT600 årg. 2000. Og jeg må sige det er noget andet end
min DT175. Det er en meget sjov MC, perfekt til bykørsel. Jeg er sikker på
at den vil give mange muntre timer. Dog foretrækker jeg stadig min Honda BB,
når turen går syd på.

Tak for de gode råd.

--
Mvh.
Henrik (som nu blot venter på at tage XT'eren til Island)

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Claus Rittig

Dato : 12-12-01 18:05

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
end
> min DT175. Det er en meget sjov MC, perfekt til bykørsel. Jeg er sikker på

Jeg tror du vil blive meget glad for den XT, udover at den er billig og
meget alsidig, så er det en bundsolid konstruktion og den er hamrende let at
vedligeholde selv.

Rittig
(Honda-mand)

Fra : Gunnar Dupont Krohn

Dato : 12-12-01 22:38

> Jeg tror du vil blive meget glad for den XT, udover at den er billig og
> meget alsidig, så er det en bundsolid konstruktion og den er hamrende let
at
> vedligeholde selv.

Er der slet ingen der køre Honda XR mere, jeg var utroligt glad for min 600R
som jeg selv lavede alt på (da jeg boede i Mozambique) Jeg leder PT efter en
herhjemme min kan ikke finde noget fra efter '90

Gunnar Krohn

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 13-12-01 09:05

"Er der slet ingen der køre Honda XR mere"

Jeg ville også helst have haft en Honda, men udvalget, synes jeg, er
begrænset når vi snakker brugt. Men jeg tror nu nok at XT giver fuld valuta
for pengene, men det vil tiden jo vise

--
Mvh.
Henrik

Fra : Claus Rittig

Dato : 13-12-01 19:18

> [...]
>
> Jeg ville også helst have haft en Honda, men udvalget, synes jeg, er
> begrænset når vi snakker brugt. Men jeg tror nu nok at XT giver fuld

Der er nogle få, men da den aldrig har været officielt importeret til
landet, er der langt imellem dem.
Jeg har haft nogle stykker.

Rittig

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 13-12-01 08:16

Claus Rittig <ClausRittig@Hotmail.Com> wrote in article
<3c17c50b$0$52960$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> [...]

> Jeg tror du vil blive meget glad for den XT, udover at den er billig og
> meget alsidig, så er det en bundsolid konstruktion og den er hamrende let

En af galningene fra Bike UK har netop udnævnt XT600 til den perfekte cykel
at køre igennem Afrika på. Mest fordi det var den eneste cykel han
nogensinde have kørt igennem Afrika men...

Han har været afsted et år, og der er en række fine før og efter billeder
af XTen. Den er selvfølgelig en smule brugt, men den kører endnu.
Så uden at have andet dokumentation for det vil jeg tilslutte mig
alsidigheden og den bundsolide konstruktion.

--
Mikkel

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 30-12-01 15:12

"Mikkel Christensen" <mic@rrxnord.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Så uden at have andet dokumentation for det vil jeg tilslutte mig
> alsidigheden og den bundsolide konstruktion.

Link??

--
Michael Frederiksen
Honda SFX @ CTD