Mangler MC-ven der vil ligge i ske i Vejle
Fra : TossePerP

Dato : 06-12-01 22:45

Ja, ja overskriften snyder nok lidt men i forbindelse med at jeg skal
deltage i dette års Juelzielfahrt som er en form for 24 timers
orienterings/canonball-løb mangler jeg en i Vejle der vil ligge
græsplæne/redskabsskur/baggang/sofa/dobbeltseng til et kort visit fredag
nat.

Jeg ankommer til Vejle omkring midnat efter en tur fra Løgstør til Nykøbing
Mors til Ikast til Ølgod til Grindsted og slutteligt til Esbjerg hvor jeg
ankommer omkring kl. 23.00. Jeg vil så ramme Vejle omkring midnat og forlade
Vejle igen omkring kl. 07.00 lørdag morgen.

Med Venlig Hilsen
Per Pedersen.............en af motortosserne

Fra : Per Pedersen

Dato : 06-12-01 22:51

TossePerP skrev i meddelelsen ...
> [...]
>Vejle igen omkring kl. 07.00 lørdag morgen.
>
>Med Venlig Hilsen
>Per Pedersen.............en af motortosserne

Nååårrrrrhhhhhhh, Mikkel...... Jeg havde lige glemt at du havde været ved at
rode med min e indstillinger så jeg fik et nyt afsender navn.

Med Venlig Hilsen
Per Pedersen

Fra : Morten Dahl

Dato : 07-12-01 07:17

"Per Pedersen" <per_p@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse

> TossePerP skrev i meddelelsen ...

Per for helved, du ska sku da være velkommen til at drikke en bajer med Lau
og mig, en sofa kan jeg nu da også godt tilbyde. Men Kl. 07 tør jeg sku ikke
love at jeg vil diske op med morgenmad, så hvis du kan affinde dig med at
forsyne dig selv i køkkenet så skal du være velkommen.

Ring evt. 20995537

-
Morten Dahl
- som siger tak for husly sidst vi var i nordjylland..

Fra : Søren L Hansen

Dato : 07-12-01 10:24

Per Pedersen <per_p@wanadoo.dk> wrote in article
<6JSP7.169$M%3.24001573@news.orangenet.dk>...

og IT-tosse med ???

> Nååårrrrrhhhhhhh, Mikkel...... Jeg havde lige glemt at du havde været ved
at
> rode med min e indstillinger så jeg fik et nyt afsender navn.

GRILL Haahahahahahihihhohohydrhydr, den var BARE go den der do...
Rigtig god juletur...

--
Søren
joker@motortosse.dk

Fra : Armand

Dato : 07-12-01 17:21

Ligger MC-Chaufførerne da så langt fra ruten at klubhuset ikke kan
benyttes?

Klubben har (haft) stolte traditioner indenfor Juleziel-fahrt'en
(Bennellien døde faktisk under en Julezielfahrt ), så en støtte til
en aktiv udøver er vel det mindste man kan gøre!

Ved nærmere eftertanke:
Hvis det er i dag, fredag, så er du jo nok allerede kørt!

--
Armand.
(Med en død mobilos, så regn ikke med den mulighed)

TossePerP <per_p@wanadoo.dk> skrev i en

Fra : Per Pedersen

Dato : 09-12-01 15:58

Og så er jeg tilbage igen.

Jeg nåede at overnatte hos Morten Dahl ( tak igen ) og fuldførte min
zielfahrt rute efter planen. 760 km blev det til fra fredag aften kl. 18.00
til lørdag eftermiddag kl. 14.00. 17 bogstaver blev kørt ind i de 9 timer og
2 minutter jeg opholdte mig i sadlen og det gav en gens, hastighed på hele
turen på 79,79 km/t. Det er rart med en cykelcomputer der kan holde styr på
tiderne for en.

Ruten gik Løgstør, Nykøbing Mors, Ikast, Grindsted, Ølgod, Esbjerg ( til
Vejle og overnatte ), Egtved, Lunderskov, Middelfart, Ejby, Odense, Nyborg,
Vejle, Jelling, Silkeborg, Ry og Galten. De 17 forbogstaver dannede så
navnet på den arkitekt jeg havde valgt, nemlig Viggo Møller-Jensen. Det
rakte til 4528 point og det gav "kun" en 4. plads. 2. og 3. pladsen havde
fulgtes ad og det var kun 130 points forskel der gjorde at jeg ikke blev
nummer 2. At jeg ikke vandt skyldtes især en fyr på en Kawa Z 1300 som havde
kørt 24 bogstaver ind og kørt omkring 1200 km!!!! Hvis det er sådan nogle
freaks man er oppe i mod så har jeg det fint med ikke at vinde. I
klubkonkurrencen kørte jeg som ene mand ( i andre er nogle tørvetrillere,
kyllinger, hundehoveder, hængerøve, amatører )en 5. plads ind til
RoadRacingNord.

Juelzielfahrt er en sjov, underholdende og særdeles underlig konkurrence som
man bør prøve. Julehyggen efter selve turen er heller ikke at foragte.

Med Venlig Hilsen

Per Pedersen... og G(ri)S´eren som siden fredag kl. 17.00 har kørt 1.080
km...... Godnat og sov godt......

Fra : Morten Dahl

Dato : 10-12-01 09:29

> [...]
> turen på 79,79 km/t. Det er rart med en cykelcomputer der kan holde styr

Det var skam så lidt, det var jo meget hyggeligt. Alene bare synet af Per
der skubber GS´n fordi han havde overvuderet dens evner mht. benzinøkonomi.
Samt de yderst smart hella4000 der prydede hver sin side af kåben..

Nå men vi fik da et par øl, og du fik en flot placering. Hatten af for det
det var fandme en lang tur.

-
Morten Dahl

Fra : Morten Dahl

Dato : 10-12-01 11:52

"Per Pedersen" <per_p@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> Og så er jeg tilbage igen.
>
> Jeg nåede at overnatte hos Morten Dahl ( tak igen )
¨¨
Bare lige til orientering:: Per sov på sofaen helt alene!!

-
Morten Dahl
- og nej Mads du skal ikke blande dig i denne tråd

Fra : Mads Lund

Dato : 10-12-01 12:33

> Morten Dahl
> - og nej Mads du skal ikke blande dig i denne tråd

Nej, men jeg har heldigvis gemt den SMS, hvor du tilbød mig en fræk aften

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : Morten Dahl

Dato : 10-12-01 12:39

"Mads Lund" <Mads@XtremeBikes.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, men jeg har heldigvis gemt den SMS, hvor du tilbød mig en fræk aften

Jeg kan godt love dig jeg havde røde ører da det gik op for mig.. det er det
der når man har travlt og tankerne et HELT andet sted, så ser man sku ikke
lige om der står Mads eller Maria

-
Morten Dahl

Fra : Armand

Dato : 10-12-01 18:50

Morten Dahl <news@mekasign.dk> skrev i en

> [...]
> er det der når man har travlt og tankerne et HELT andet sted, så ser
> man sku ikke lige om der står Mads eller Maria

Heeey!
Lyder som rent BoyToy
Er der ikke nogle slibrige detaljer, Mads?

--
Armand.
(der har noteret sig at Morten andetsteds frygter at snupper-jensen

Fra : Søren L Hansen

Dato : 10-12-01 18:53

"Mads Lund" <Mads@XtremeBikes.dk> skrev i en > Nej, men jeg har heldigvis
gemt den SMS, hvor du tilbød mig en fræk aften

Det er meget forbudt at holde den slags for sig selv!! Frem med den, eller
skulle vi få Mikkel til at "tabe" den hos kollegerne der bestyrer
SMS-centralen, der er jo noget der hedder masseudsendelse...

S.

Fra : Mads Lund

Dato : 11-12-01 10:57

Grill

Morten jeg er sku ked af det, men jeg føler mig presset til en
offentliggørelse

Har du noget at handle med ?

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : Morten Dahl

Dato : 11-12-01 12:17

> Grill
>
> Morten jeg er sku ked af det, men jeg føler mig presset til en
> offentliggørelse
>
> Har du noget at handle med ?

tjae,tjoe.. Nu har jeg jo desværre ikke nogen billeder af dig på vandski...

Men jeg kan jo ligeså godt indse at den bliver offentliggjort uanset hvad
jeg siger fucking moderne nokia telefoner der kan gemme så mange smsér

Slut på denne tråd fra min side :-}

-
Morten Dahl

Fra : Mads Lund

Dato : 11-12-01 14:11

> Slut på denne tråd fra min side :-}

Næh så let slipper du ikke

Nu må jeg jo bedrøve med at jeg ikke har den precise SMS længere (men det
var et ok pressionsmiddel)

Men jeg husker ganske tyde ligt brudstykker som : "...kommer du ikke i
aften.....så skal jeg nok sørge for du er træt imorgen tidlig..." og de mest
slibrige detaljer vil jeg undlade.

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : Morten Dahl

Dato : 11-12-01 13:45

> Næh så let slipper du ikke
>
> Nu må jeg jo bedrøve med at jeg ikke har den precise SMS længere (men det
> var et ok pressionsmiddel)

tjae man havde jo lov at håbe du havde slettet den..

> Men jeg husker ganske tyde ligt brudstykker som : "...kommer du ikke i
> aften.....så skal jeg nok sørge for du er træt imorgen tidlig..." og de
mest
> slibrige detaljer vil jeg undlade.

Så så det er rigeligt, jeg skal endnu engang minde om at det var Maria den
var ment på..

-
Morten Dahl - der altså dropper denne tråd nu

Fra : Jes Vestervang

Dato : 11-12-01 17:23

Mads Lund wrote:
> Men jeg husker ganske tyde ligt brudstykker som : "...kommer du ikke i
> aften.....så skal jeg nok sørge for du er træt imorgen tidlig..." og de
> mest slibrige detaljer vil jeg undlade.

....og du blev vel skuffet, da du fandt ud af at den ikke var til dig, Mads

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Mads Lund

Dato : 11-12-01 17:37

> ...og du blev vel skuffet, da du fandt ud af at den ikke var til dig, Mads

Nej for jeg havde desværre ikke tid til at smutte til vejle den dag aligevel

Mads

Fra : Morten Dahl

Dato : 11-12-01 17:54

Mads

> Nej for jeg havde desværre ikke tid til at smutte til vejle den dag
aligevel

Nej men du var da heller ikke alt for stolt ved at skulle ned til mig
week-enden efter

-
Morten Dahl

Fra : Claus Rittig

Dato : 11-12-01 22:22

"Morten Dahl" <News@mekasign.dk> skrev i en meddelelse

> Morten Dahl

Af en der har droppet denne tråd, optræder du forbavsende ofte i den!

Rittig

Fra : Morten Dahl

Dato : 12-12-01 14:48

> Af en der har droppet denne tråd, optræder du forbavsende ofte i den!
>
> Rittig

-

Fra : Jonas

Dato : 12-12-01 15:45