Nedsættelse af afgiften på motorcykler.
Fra : Ukendt

Dato : 06-12-01 17:53

Hej allesammen - Ja så er jeg altså tilbage her i gruppen efter ca. ½ års
fravær. Jeg har derfor af gode grunde ikke fulgt så meget med.

Har DMC lavet nogle udspil med hensyn til genoptagelse af B42-forslaget fra
foråret - nu efter vi har fået ny regering?

Hvem er vores nye mand i folketinget, efter Kim Behnke har forladt os?

Blev Tom Behnke (Kons.) valgt ind?

Eller skal vi længere ud på højrefløjen for at få taget emnet op. Forslaget
skulle da lynhurtigt kunne flyve gennem udvalgsbehandlingen - da de fleste
af spørgsmålene blev afklaret i foråret.

Lad nu vær med at sige at dette indlæg hører til i dk.politik!

Med Venlig Hilsen
Allan Rasmussen, motorcyklist

Fra : Rolf Skovløkke

Dato : 07-12-01 00:57

Hej Allan,

DMC er i gang -og om få uger har jeg forventning om at have nyt.
Flere politikere - nu ministre - svarede positivt på et "Follow up" under
valgkampem, og derfor ser det fornuftigt ud.
Det afhænger her og nu af om det kan nåes at komme med i førstkommende
udgave af finansloven, og med den nuværende sammensætning af skatteudvalget
set det ikke umuligt ud.

Mvh
Rolf Skovløkke
Formand f. DMC

<3c0fc3c0$0$7875$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

Fra : Hard&Soft 01

Dato : 07-12-01 17:37

Og hvad er det så lige det betyder det der med forslag B42 ???

Jeg er meget interesseret ang. alt hvad der har med registreringsafgift at
gøre - har lige købt en mc der skal
"afgift-beregtiges" (hvis det er sådan det hedder!) nu til foråret. For mig
betyder det bare at jeg skal op med en hulens masse penge for en
nummerplade!!!
VH
Arne Sørensen
Honda VF1000FII