Minni R1
Fra : Brian Lænø

Dato : 06-12-01 18:26

For dem der ikke kan klare sig igennem hele vinteren uden mc kørsel.

http://ashtonmodels.co.uk/acatalog/Online_Catalogue_Bikes_R_C_13.html

http://ashtonmodels.co.uk/acatalog/tt6529.html

Den kunne være sjov at prøve.

--
Brian
Cagiva Elefant 750

Fra : Adam Christensen

Dato : 06-12-01 20:19

"Brian Lænø" <brian-la@adslhome.dk> wrote in message

> For dem der ikke kan klare sig igennem hele vinteren uden mc kørsel.
>
> http://ashtonmodels.co.uk/acatalog/Online_Catalogue_Bikes_R_C_13.html
>
> http://ashtonmodels.co.uk/acatalog/tt6529.html

Den er feeeeeed. Men £330 er også en slat penge

--
Adam

Fra : Casper Hundebøl

Dato : 06-12-01 21:36

"Adam Christensen" <adam_christensen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Brian Lænø" <brian-la@adslhome.dk> wrote in message

> Den er feeeeeed. Men £330 er også en slat penge
>
> --
> Adam

Mon ikke også man banker knæene mod styret på sådan en!

Casper

Fra : Bo Thomsen

Dato : 06-12-01 23:57

> Mon ikke også man banker knæene mod styret på sådan en!

jeg vil nu også gerne se ham der kan balancere den til en 19 meters wheelie,
men jeg har nu nok i den porche med brændstof motor som står og samler støv
på hylden.
det tager også tid at bruge sådan en og den skal vaskes oftere end min vfr

bo thomsen

Fra : Janus

Dato : 06-12-01 22:03

Hæ hæ mon ikke det meste af tiden vil gå med at løbe rundt på banen efter
cyklen for at rejse den op. Nå ja måske ikke hvis man vil bruge den til
touring, men så er det jo ikke sjovt ; )

mvh Janus

Fra : [KTN]FalkenDK

Dato : 06-12-01 22:57

Ha Haaaa

endlig noget mindre end mit "pygmæ-Jern"
Den RC er dælme sød.....man sendes næsten tilbage til den gang man var en
bette´ knægt !, der kun havde 1 ønske på julegave-listen ! ! !

JuleHilsen

H;P

Fra : RpR

Dato : 07-12-01 00:33

> For dem der ikke kan klare sig igennem hele vinteren uden mc kørsel.

> [...]

De kan faktisk rende pænt stærkt, husker da at blive overhalet af en da jeg
kørte 60km/t på min Honda Express =)

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 07-12-01 10:45

fås de ikke med brændstof motor??

Lasse
MBK 7 invendige gear
ex. Kyosho Turbo burns 3.5ccm ca 80-100km/t
ex. Kyosho Inferno 3.5 ccm Ron Paris OS tuned motor 2.1 hk ved 32krpm 4wd
110+km/t

hmm det var tider.....men radiostyret biler på batteri løber for hurtig tør
for energi....og de er langsomme....brændstof biler er hurtigere, de ryster
alt fra hindanden på en ½ time, og når man køre galt med den går ting i
stykker pga af de høje hastigheder....naboerne hader race potten fra de
hvinene 2 taktere...græs plænen bliver revet til jordhul.....men det er som
med mc...der er ingen baner hvor man må køre uden at skulel rejse langt

Fra : Jonas Holt

Dato : 07-12-01 10:36

> For dem der ikke kan klare sig igennem hele vinteren uden mc kørsel.

> [...]

Ellers kunne man jo prøve:
http://www.lt-dk.dk/dream.htm Så vjv er der træning i Løkkan actionhouse
hver eller hver anden søndag og de er ikke større end at man til løb om
sommeren kan man spænde dem på gadecyklen - kører man i bil kan man køre
flere i samme bil når de ikke fylder mere. Det giver vel lidt mere af det
sociale end med RR?

Jeg overvejer da at prøve det engang

mvh
Jonas Holt & CBR600F2 - i hi

Fra : Søren L Hansen

Dato : 07-12-01 11:54

Jonas Holt <jholt@norden-fjords.dk> wrote in article
<3c108d6d$1$77388$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> [...]
> flere i samme bil når de ikke fylder mere. Det giver vel lidt mere af det

Jojo, og fra januar vist også i Gokart World i Aalborg, Jørn Erik var oppe
i offroad og fortælle os om det i aftes!
Jeg skal 100 % sikkert prøve, det passer perfekt i konceptet. Og måske
skulle man købe en i stedet for at købe en 1:1 racer...
Perfekt vinterbeskæftigelse

--
Søren
dreambiker@motortosse.dk

Fra : Henrik B. Larsen

Dato : 09-12-01 17:27

> [...]
> flere i samme bil når de ikke fylder mere. Det giver vel lidt mere af det

Pisse farligt, en fra klubben har en , på ½ time var der 2 personer, ud af 3
mulige, der kom til skade med den.
Men den er nem at reparere igen, lidt plastlim og den så (næsten) ud som ny
igen.

Henrik

Fra : Jonas Holt

Dato : 09-12-01 22:48

> [...]
3
> mulige, der kom til skade med den.
> Men den er nem at reparere igen, lidt plastlim og den så (næsten) ud som

Hvis det var første gang de prøvede synes jeg ikke man kan generalisere og
sige det er farligt - men at de ikke kendte deres egne grænser...

Jonas Holt & CBR600F2 - i hi

Fra : Henrik B. Larsen

Dato : 10-12-01 17:39

"Jonas Holt" <jholt@norden-fjords.dk> wrote in message
> [...]
>
> Hvis det var første gang de prøvede synes jeg ikke man kan generalisere og
> sige det er farligt - men at de ikke kendte deres egne grænser...

For mig, som ikke kom til skade, var det første gang, en af de andre havde
kørt en del på den.
Nu er en ujævn parkeringsplads og en glat tankstation nok heller ikke det
mest optimale sted at prøvekøre sådan en i mørke
Men tag ikke fejl, jeg satser på at prøve igen til sommer, på en gokartbane
eller lign.

Henrik
www.gsx.dk