Pre motortosse foto
Fra : Mads Lund

Dato : 04-12-01 10:05

Før motortosserne blev samlet foregik der jo også underlige ting. Til dem
der ikke har set billedet fra vores MZ ræs, kan man kigge det på
http://www.xtremebikes.dk/MZ_racing.htm

Og lur mig om ikke den blå spjæt bliver dk's vildeste MZ retro

Mads Lund
ingen spjætter

Fra : Morten Dahl

Dato : 04-12-01 10:22

"Mads Lund" <Mads@XtremeBikes.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.xtremebikes.dk/MZ_racing.htm
>
> Og lur mig om ikke den blå spjæt bliver dk's vildeste MZ retro

Der er nu nogen af de andre billeder der er bedre. Og jeg har nu fået
anskaffet mig et (skod) digicam der GERNE må medbringes til ræs og andre
tossestreger. Det tager billeder i 1280x1024 (rigeligt til vores brug) er
simpelt som bare faen. og på et 128mb kort ka der være 640!! billeder

Så jeg er klar til ´´02 sæssonen med dumme indslag på diverse baner i DK..

PS. Har PerP fået solgt AF´´n??

-
Morten Dahl

Fra : Mads Lund

Dato : 04-12-01 10:31

> [...]
> tossestreger. Det tager billeder i 1280x1024 (rigeligt til vores brug) er
> simpelt som bare faen. og på et 128mb kort ka der være 640!! billeder

Rigtig godt, og hvis ni så laver et 10mm tykt gummihylser til det og fjern
udløser, så er vi klar til nogle onboard pics.

> PS. Har PerP fået solgt AF´´n??

Det tror jeg ikke.

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : Mads Lund

Dato : 04-12-01 10:46

Hvis nu der er nogen der kender en der har er gammelt vhs-c eller video 8
kamara til at ligge, som motortosserne kunne erhverve sig for få midler (i
omegnen af 500 kr) så kunne en del af disse fornufts og heldbreds mæssige
uagtsomme handlinger blive foreviget. Er det nødvendigt at fortælle at det
helst skal være et robust kamara ?

Mads Lund
Motortosse

Fra : Morten Dahl

Dato : 04-12-01 10:51

> [...]
> uagtsomme handlinger blive foreviget. Er det nødvendigt at fortælle at det

Jeg arbejder på sagen, har vistnok fundet et af typen "køb og smid væk" og
det fede er den er med ekstra videoindgang, så den kan tapes fast bagpå
cyklen og så med et af de hersens små kameraer på hjelmen..

-
Morten Dahl

Fra : Mads Lund

Dato : 04-12-01 11:03

> Jeg arbejder på sagen, har vistnok fundet et af typen "køb og smid væk" og
> det fede er den er med ekstra videoindgang, så den kan tapes fast bagpå
> cyklen og så med et af de hersens små kameraer på hjelmen..

Jeg kan sagten få fat i de små kamara ting, for jeg har en god mc kontakt
der er ved et av production firma.

Desuden arbejder de Sonofon ansatte MotorTosser naturligvis på at vi bliver
testpersoner på en mobil video løsning, så vi kan transmitere live på
Motortosse Web'en

Mads Lund
Motortosse

Fra : Per Pedersen

Dato : 05-12-01 19:16

Mads Lund skrev i meddelelsen ...

>Rigtig godt, og hvis ni så laver et 10mm tykt gummihylser til det og fjern
>udløser, så er vi klar til nogle onboard pics.

>Det tror jeg ikke.
Og det har du ret i

Med Venlig Hilsen
Per Pedersen

Fra : Lilli og John

Dato : 07-12-01 11:45

Ka' vi så få lov til at se når Mads vælter? Det skulle være
et syn har vi hørt.
John