Efterlysning: Yamaha SR250
Fra : Rasmus B. Andersen

Dato : 29-11-01 07:32

En af mine venner fik stjålet subj sidste onsdag kl. 22.00 i Aalborg
200m fra politigården! Jeg så tyvene køre væk på den - i nordlig
retning, men troede, det var ejeren - det var mørkt. Jeg vender tilbage
med nummerplade og øvrige kendetegn. Så vidt jeg er orienteret har den
ridser på tanken. Tyvene var to unge knægte, den ene lyshåret. Jeg
håber, I vil kigge efter motorcyklen, hvor I kommer frem.

Mvh. Rasmus

Fra : Martin Sørensen

Dato : 28-11-01 23:12

> [...]
> ridser på tanken. Tyvene var to unge knægte, den ene lyshåret. Jeg
> håber, I vil kigge efter motorcyklen, hvor I kommer frem.

Hmm.. Politistationen, nordlig retning, jamen det er jo der jeg befinder mig
nu.
Jeg skal nok holde øje.

Et billede af den ville være godt. Er farven den man (jeg) normalt ser den
med, altså den blålige farve?

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Rasmus B. Andersen

Dato : 30-11-01 04:06

Fakta til MC'en er:

Mærke:
Yamaha SR 250
Reg nr:
DN 15647
Stel nr.
VTL21LS00TA056902
Farve:
Blå-lilla skærmene, lavet af plastik.
TAnken var Grå og Blå-lilla med teksten SR

Fra : Martin Sørensen

Dato : 28-11-01 23:15

> En af mine venner fik stjålet subj sidste onsdag kl. 22.00 i Aalborg

Øhh, btw så er det d. 28/11 kl. 23.14 lige nu. Dit brev er dateret 29/11 kl.
7.32, ihvertfald her ved mig (cybercitys newsserver). Enten lever du i
fremtiden, eller også går det noget galt et sted imellem os?

signing off.. Martin Sørensen

Fra : peterl

Dato : 29-11-01 12:40

Wow! Så kan det være i kan nå at stoppe tyvene inden de gør deres ugerning!

-PeterL

Fra : Rasmus B. Andersen

Dato : 30-11-01 05:48

Tjo - jeg har hørt det med tiden før, men dato og ur går helt fint nede
i højre hjørne, så jeg antager, at mine mails bevæger sig med mere end
lysets hastighed. Stofanet rules.

Nej, ved nærmere eftersyn befandt computeren sig i en atlantisk øgruppe
- ud fra tidszonen at dømme; det er bragt i orden nu.

Hilsen Rasmus

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 29-11-01 23:10

On Thu, 29 Nov 2001 20:47:31 -0800, "Rasmus B. Andersen"
<andersen@mail1.stofanet.dk> wrote:

>From: "Rasmus B. Andersen" <andersen@mail1.stofanet.dk>
>Newsgroups: dk.fritid.motorcykel
>Subject: Was: Efterlysning: Yamaha SR250 OT: Sydhavsø
>Date: Thu, 29 Nov 2001 20:47:31 -0800

Hvor befinder den sig så nu?

<snip>
> [...]
>
>Nej, ved nærmere eftersyn befandt computeren sig i en atlantisk øgruppe
>- ud fra tidszonen at dømme; det er bragt i orden nu.

Nej, men det er tæt på at være dages sjoveste indlæg - men hvilken
dag? ;)

--
Med venlig hilsen - Sincerely
http://www.twe.net/

Fra : Rasmus B. Andersen

Dato : 30-11-01 05:40

Og her kommer som lovet: Fakta for MC'en:

Fra : Rasmus B. Andersen

Dato : 05-12-01 07:26

Så er cyklen fundet! Politiet fandt den et eller andet sted. Udvendigt
ser den nogenlunde ud, men motoren er smadret.

Tak for hjælpen.

Hilsen Rasmus

Fra : Søren L Hansen

Dato : 05-12-01 13:48

Rasmus B. Andersen <andersen@mail1.stofanet.dk> wrote in article
<3C0DBE10.54D583F@mail1.stofanet.dk>...

> Så er cyklen fundet! Politiet fandt den et eller andet sted. Udvendigt
> ser den nogenlunde ud, men motoren er smadret.
>
> Tak for hjælpen.
>
> Hilsen Rasmus

Hurra for det. Hvad er smadret, det kan vel laves?

--
Søren
s@motortosse.dk

Fra : Rasmus B. Andersen

Dato : 10-12-01 21:18

Det er vist noget med at kæden har været henne og flå i motorblokken -
selv om jeg har svært ved at fatte hvordan, og så trækker cyklen skævt,
når man trækker den. Vi venter spændt på at høre hvad den lokale
motorcykeldoktor skal have for at få den i stand igen. Jeg forstår
simpelthen ikke hvordan nogen kan få sig til at gøre sådan noget?!

Rasmus

Fra : Martin Sørensen

Dato : 10-12-01 22:10

> [...]
> motorcykeldoktor skal have for at få den i stand igen. Jeg forstår
> simpelthen ikke hvordan nogen kan få sig til at gøre sådan noget?!

Ikke nok med at de stjæler den, hvorfor skal tyve næsten altid hærge det de
stjæler? Hvadenten der er mc, bil eller bare en cykel, så synes jeg næsten
altid at det bliver ødelagt af tyvene..
Selv om det er stjålet, kan de godt behandle det ordentligt.

signing off.. Martin Sørensen