Snescooter trick
Fra : Søren L Hansen

Dato : 27-11-01 12:52

Jeg vil altså snart prøve en snecooter, se bare hvad man lave:

http://www.totallyamaha.net/videopage.htm

--
Søren
lindholt@person.dk

Fra : RpR

Dato : 27-11-01 15:04

> Jeg vil altså snart prøve en snecooter, se bare hvad man lave:
>
> http://www.totallyamaha.net/videopage.htm

Ork, lille flyvehop, så kan MC'en også =)

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Mads Lund

Dato : 27-11-01 15:13

> Ork, lille flyvehop, så kan MC'en også =)

Der er vist nogle som udøver sporten på crossere.

Men det må give det vildeste sug i maven når man gør det første gang.

Kan nogen komme på et køretøj hvor i/på man ikke har lavet saltoer før ? så
har vi et projekt for motortosserne

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 27-11-01 15:19

"Mads Lund" <Mads@XtremeBikes.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Men det må give det vildeste sug i maven når man gør det første gang.
>
> Kan nogen komme på et køretøj hvor i/på man ikke har lavet saltoer før ?

Honda Goldwing ?! HD Electra Glide ?!

Held og lykke med det forresten, I får brug for det...

Thore Jensen

Fra : Søren L Hansen

Dato : 27-11-01 15:53

Mads Lund <Mads@XtremeBikes.dk> wrote in article
<qbNM7.64$G53.6269@news.get2net.dk>...

> Der er vist nogle som udøver sporten på crossere.
>
> Men det må give det vildeste sug i maven når man gør det første gang.

Enig.

Carey Hart har gjort det vist en enkelt gang. Der er et lille film deraf,
søg på hart og backflip.

Motoriseret kørestol?? Der kan jo godt være skud i en elmotor...

Fra : Jakob Barfod

Dato : 27-11-01 16:08

"Søren L Hansen" <lindholt@REMOVETHISperson.dk> skrev i en meddelelse
> Carey Hart har gjort det vist en enkelt gang. Der er et lille film deraf,
> søg på hart og backflip.

Det kræver vist noget øvelse. Av:
http://www.motoxcentral.com/movies/calebbflip2.mpg

--
Jakob

Fra : Steen Schmidt

Dato : 27-11-01 22:29

> Det kræver vist noget øvelse. Av:
> http://www.motoxcentral.com/movies/calebbflip2.mpg

LOL - havde han ikke regnet med at skulle holde ved, eller....? Det er nok
også en smule svært at øve sig i først (eller, det er nok det han er ved
.

Mvh
Steen

Fra : RpR

Dato : 28-11-01 00:37

> LOL - havde han ikke regnet med at skulle holde ved, eller....? Det er nok
> også en smule svært at øve sig i først (eller, det er nok det han er ved
> .

Tror kun der er én måde at lære det på: den MEGET hårde

Fra : Jes Vestervang

Dato : 30-11-01 00:19

Jakob Barfod wrote:

> "Søren L Hansen" <lindholt@REMOVETHISperson.dk> skrev i en meddelelse
>
> Det kræver vist noget øvelse. Av:
> http://www.motoxcentral.com/movies/calebbflip2.mpg

Av!

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Bo Thomsen

Dato : 27-11-01 16:06

> Men det må give det vildeste sug i maven når man gør det første gang.
uuuh jaa, gad vid.... nej

> Kan nogen komme på et køretøj hvor i/på man ikke har lavet saltoer før ?

> har vi et projekt for motortosserne
på en af de der 4 hjulede tvm tdv tvd eller hva pokker de hedder,
og så på en trike - en 3 hjulet mc..
eller på en zx9rt eks.vis

mvh
bo th

Fra : Allan Bojesen

Dato : 27-11-01 20:38

> Kan nogen komme på et køretøj hvor i/på man ikke har lavet saltoer før ?

> har vi et projekt for motortosserne
>
> Mads Lund
> Ninja9RT

Grå Ferguson? eller har du prøvet med en af faderens)

Allan Bojesen (der har prøvet på cykel op over en Citroën Traction Avant -
det er godt nok lang tid siden)

Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 28-11-01 01:37

Hva' med en randegraver, eller en bopslæde, eller en f1 racer ? ? - hvem
kommer først rundt, motortosserne eller jackass ?
Eller synkront på to mc'er ?! - hvor piloterne bytter mc i luften?! - hey
nu bliver det avanceret...

Mvh
Kristoffer

Fra : Mads Lund

Dato : 28-11-01 09:32

> Hva' med en randegraver, eller en bopslæde, eller en f1 racer ? ? - hvem
> kommer først rundt, motortosserne eller jackass ?

Hvor stærkt mon en rendegraver skal køre for at lave en salto.

Jeg kender en der forsøgte en utilsigtet skrue med en rendegraver, men han
kom kun halvvejs rundt.

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 28-11-01 12:24

Mads Lund wrote:

> Hvor stærkt mon en rendegraver skal køre for at lave en salto.

Det ved jeg ikke. Men jeg har hørt at Ku Klux Klan engang ville demonstrere
"spring over personer". De valgte negere, og køretøjet var en damptromle. )

Det mislykkedes.

Ib Jakobsen

NIMBUS '39 med sidevogn
BSA M22 '39 twinport
BMW R80/7 engang med sidevogn

Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 29-11-01 17:19

Hep!

> Hvor stærkt mon en rendegraver skal køre for at lave en salto.

mm.. 180km/t skulle vel kunne gøre det, men problemet er nok at få skubbet
den op i det tempo...

> Jeg kender en der forsøgte en utilsigtet skrue med en rendegraver, men han
> kom kun halvvejs rundt.

Well, så er der vel en udfordring at tage der... - iøvrigt, hvad med en
skrue på en crosser ? - det kunne da se alt for vildt ud.. - nå, men jeg
skal nok komme og hæppe.

Mvh
Kristoffer