|
| Kommentar Fra : transor |
Dato : 22-03-06 23:02 |
|
Du Gør studsen omhyggelig ren med smergellærred eller lignende. Hullet i karburatoren skal være ligså rennt til det bare metal. så kommer du et ikke for tykt lag araldit af den gode gamle langsomt hærdende kvalitet på som lim. Pas på at blandingsforholdet bliver omhyggeligt afmlt og at temperaturen under hærdningen er omkring 20 °C. Rigtigt udført og med dobbelt så lang hærdetid af hvad du tror er nok får du på den måde en stærk, tæt og benzinmodstandsdygtig samling.
Det kræver i denne tid en varm garage. Men en kunstfærdig anbragt hårtørrer på svag varme kan også hjælpe. Hvis aralditten inden begyndende hærdning bliver for varm begynde den at løbe ud af samlingen. Men du kan med fordel hæve temperaturen under den sidste del af hærdningen.
| |
| Kommentar Fra : dova |
Dato : 22-03-06 23:15 |
|
Måske er der alligevel en mulighed for at finde en anden karburator, hvis du skriver hvilken bil det drejer sig om.
Det er som regel aldrig umuligt at finde dele til gamle biler, bare lidt svært somme tider
mvh dova
| |
| Kommentar Fra : alimak |
Dato : 23-03-06 02:24 |
|
Kemisk metal er også en mulighed, og det er lettere at arbejde med en araldit.
alimak
| |
| Kommentar Fra : h_bmv |
Dato : 23-03-06 09:48 |
|
hmmm... hvorfor ikke araldit , og i så fald hvad for et loctite produkt , vil i venligst alle referere til det nøjagtig produkt som i foreslår, så vi skaffer det rigtige?
Vh.
| |
| Accepteret svar Fra : BjarneD | Modtaget 20 point Dato : 23-03-06 10:40 |
| | |
| Godkendelse af svar Fra : h_bmv |
Dato : 29-03-06 09:44 |
| | |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|