|
|
Det eneste der er helt sikkert, er at du får en allerh....... masse problemer, men bevares alt kan lade sig gøre, men det er bestemt ikke tilrådeligt.
VH Palle Hansen
| |
| Kommentar Fra : pabloj |
Dato : 06-11-05 19:51 |
|
Det er nu mest boxen.
Til 1,6 motoren er der kun tænding i, til 1,4 indsprøjtningsmotoren er der både tænding og benzinindsprøjtning i. Er bennumrene i stikkene til tænding de samme i begge boxe?
Det er ikke det mest morsomme, hvis jeg skal skifte ledningsnet.
Jes
| |
|
Jeg ved det ikke, men jeg tvivler.
Desuden er der el-ledninger og vaccumstyring på karburatormodeller, som der ikke er på indsprøjtningsmodeller, så det er ikke kun boxen der vil give problemer.
Men mon ikke der er en Kadett-klub, som ved alt om det.?
VH Palle Hansen
| |
| Accepteret svar Fra : pallenoc | Modtaget 500 point Dato : 07-11-05 10:18 |
|
Der findes rent faktisk (mange) OPEL-klubber i DK, her et par stykker:
http://www.dett.dk/
http://www.opelteamfyn.dk/ ....denne har jeg selv god erfaring med.
http://www.roadrunners.dk/
Men jeg vil som min navnebroder ganske rigtigt påpeger, være særdeles kritisk/betænkelig med dine modifikationsplaner, selvom intet selvfølgelig er umuligt
Held og lykke med projektet..trods alt!
Mvh
Palle Jensen
| |
| Godkendelse af svar Fra : pabloj |
Dato : 12-11-05 22:13 |
|
Tak for svaret pallenoc.
Det viste sig at der skal skiftes ledningsnet.
Jes
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|