"holm10" <holm10.news@kandu.dk> wrote in message
news:D_aG8.12604$4f4.574745@news000.worldonline.dk...
> Efter først at have været på jagt efter en GPX600R fra 96 var jeg ude
> hos en forhandler for at skulle prøve den pågældene mc, men forhandleren
> manglede lige 20 minutters arbejde før det var muligt at prøve den. Så
> han forslog, at jeg da lige kunne tage en tur på en anden brugt han lige
> havde fået ind. Og der stod den så CBR600F2 fra 1992 med 40000km på
> tælleren, en virkelig vidunderlig maskine, hvilket har ført til at sådan
> en maskine må jeg have. Spørgsmålet er så om det er bund ufornuftigt at
> købe en mc fra 92 som har kørt dobbelt så meget som en GPX600R og som
> koster 15000 kr mere end en GPX600R som oven i er 4 år nyere end en
> CBR600F2 ?. Er der nogle skavanker ved en CBR600F2?
>
min opfattelse er, at en CBR600 nok er ca. den mest "skavank-fri" mc du
overhovedet kan købe, måske med undtagelse af en VFR750/800. Om det så er
økonomisk forsvarligt vil jeg ikke kaste mig ud i at vurdere, men de fleste
mc'er i denne klasse holder jo prisen fornuftigt. Der skulle også være gode
muligheder for at finde brugte dele til en CBR600, da den har solgt rigtig
mange eksemplarer i mange lande.
Mvh
Anders Olesen, som ville kigge mest på CBR'en