|
|
Hej
Ofte kan der danne sig en lille rustkant på stemplet i cylinderen. Da det normalt er Oringen der trækker stemplet lidt tilbage efter aktiveringen vil rustkanten hindre returneringen af stemplet...
Problemet løses ved at fjerne bremse-klodsen og presse stemplet lidt ude ved aktivering af bremsen. og så tage lidt ståluld og rense kanten så stemplet er helt rent i kant.
Det kan være du skal ofre en ny gummi manchet til at sikre at der ikke kommer fugtighed ned til stemplet. Men nogen gange er kaliberen ikke fremstillet så der kan sættes beskyttelses manchet på.
God tur tol Bakken
Held og lykke
mvh Benjamin
| |
| Kommentar Fra : hms |
Dato : 15-02-04 00:43 |
|
Hej.
Har selv prøvet turen !
Ud med bremsestemplerne og poler dem blanke indtil de kan falde ud af kaliberen af sig selv (når ikke væsketætninger/støvtætninger er monteret)
Der bliver nemt en kant af aflejringer lige der hvor stemplet stikker udenfor de yderste tætninger og ,hvis der på et tidspunkt er skiftet bremsekloder, kommer stemplet til at arbejde lige i det område mellem støvtætningerne og aflejringerne.
Brug f.eks vandslibeparir P1500-2000 , og derefter let slibepasta, det er min erfaring.
Hav god tålmodighed med udluftning bagefter !
m.v.h.
hms
| |
| Kommentar Fra : kattegat |
Dato : 20-02-04 18:07 |
|
hej 653421. nej det kan jeg ikke. da jeg købte delene, og fik vores lokale mekaniker ,til at skifte det ud. mvh kattegat
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|