|
| Kommentar Fra : webgun |
Dato : 18-11-03 00:59 |
|
En bajonetsav klarere nemt problemet:-
Nogle gange hjælper det også at skifte det som sidder mellem den foreste og bagerste nummerplade!!
| |
| Kommentar Fra : oz12 |
Dato : 18-11-03 11:30 |
|
Jeg mener at det skulle være ligetil du skal skrue kåben af der sidder bag dit rat og så skulle skruerne være til at se
| |
| Kommentar Fra : kaasing |
Dato : 18-11-03 17:02 |
|
det er lidt triggy der sidder nogle skruger inde bag luft dysserne men fat mod
der er 4 modhagere 2 i hver side dem vipper du lidt ud og sitter et søgeblad ind bag ved hver modhager og så kan du trække dem ud ellers er det lige til
Hilsen opel mekker
| |
|
Har fået fortalt at man generelt starte med at tage afdækningen af ratstammen så det lyder ok.. har lidt svært ved at se hvordan jeg skal komme ind bag luftreguleringen ved at tage luft dysserne ud.. men den ene er trykket ca 5 cm ind i luftrøret så uanset er jeg taknemmelig.. Alle teorier bliver afprøvet i weekenden så jeg accepterer ikke før da.. <-- kunne jo være at der var nogen der havde nopget at tilføje.
| |
| Accepteret svar Fra : Michael.K | Modtaget 200 point Dato : 19-11-03 23:52 |
|
Det er korrekt at luftdyserne skal ud. Benyt 4 søgerblade. Der sidder skruer inde bag. Men det er også korrekt at der sidder skruer under ratafdækningen. Det er nemmere at komme til at trække instrumenthuset ud hvis du afmonterer det gule stik til ratkontakten, men lad for guds skyld være med at sætte tænding på med af brudt stik, da det koster en tur forbi et værksted for at få slettet fejlkoder på airbag'en.
Pas også på ikke at ridse glasset i huset.
| |
|
Luk tilgangen til luftdyserne før du afmonterer skruerne.
Så er det nemmere at samle tabte skruer op
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|