kør ind til en anden mekaniker,
en der forstår at bruge moderne måleudstyr, kan hurtigt,.. og ret præcis aflæse
hvor problemet ca. skal findes,
der er ret dumt at udskifte dele i EL, og / eller tændings-systemet,
hvis det er i brændstoftilførslen fejlen ligger,..
det omvendte er lige så dumt,... det oplever man stadig i dag,
hos mekanikere der går frem efter 'gehør' metoden,
mekanikeren der råder over,.. og forstår at bruge moderne måleudstyr,
tager sikkert lidt mere i timeløn,..
til gengæld slipper du for at betale for udskiftning af masse unødvendige stumper,
og elendige forklaringer / begrundelser hvorfor,
ellers prøv at gøre som,.. nomore,.. foreslår,.. det er en mulighed,
og så er det gratis,..........
ellers spørg den nuværende mekaniker hvad han har prøvet / forsøgt,
det er nærmest umuligt at gætte fejlen ud fra dine sparsomme oplysninger,
med en dåse start-æter kan du fastslå om det er i brændstofsystemet fejlen ligger,
når den er gået i stå,.. eller ikke vil starte, sprøjter du start-æter ind i indsugningen,
-- HVIS det hjælper eller får motoren i gang,.. ligger fejlen dér,.. (ca.) ..