|
| Kommentar Fra : Teil |
Dato : 28-06-11 21:28 |
| | |
| Kommentar Fra : Cortina01 |
Dato : 28-06-11 22:12 |
|
Du mangler jo tydeligvis en spænding til, at aktivere radioen. Ergo er det mest sandsynlige en sikring et eller andet sted i "fuglereden". Et andet ømfindtligt sted på VW er bundstykket i tændingslåsen. De er kendt for, at kunne forårsage problemer - og specielt hvis noget har været kortsluttet.
Fif: Afmonter + på batteriet, når du har målt ledninger ud. Så undgår du den slags irriterende og bekostelige uheld.
| |
| Kommentar Fra : CiviC |
Dato : 28-06-11 22:46 |
|
Hvor sidder sikringerne til aktivering af radioen? Tror mere på problemer med bundstykket, når nu den hyler på de forkerte tidspunkter.
Mvh
CiViC
| |
| Kommentar Fra : trimare46 |
Dato : 30-06-11 07:58 |
|
radioen er kaput. den tåler ikke kortslutning på den måde. man plejer at tage minuspolen af batteriet når man roder med den slags.
så undgår man ubehagelige overraskelser.
| |
| Kommentar Fra : CiviC |
Dato : 01-07-11 01:39 |
|
Radioen er ikke kaput. Som skrevet, virker den fint, hvis den tilsluttes direkte uden om tændingslåsen.
Ja, det er nemt at være bagklog, men vi ved jo alle, at når der lige hurtigt skal ordnes noget, så tager man ikke batteriet fra. At Murphys lov så altid i disse træder i kraft er en helt anden sag.
Jeg ved ikke helt præcist hvilken ledning det var der kortsluttede, desværre.
Mvh
CiViC
| |
| Kommentar Fra : CiviC |
Dato : 01-07-11 23:37 |
|
Kan det ses, om det er tændingslåsen, hvis den tilsluttes en pc på værkstedet?
Mvh
CiViC
| |
| Godkendelse af svar Fra : CiviC |
Dato : 04-07-11 22:07 |
|
Tak for svaret Cortina01.
Jeg giver beskederne videre.
Mvh
CiViC
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|