Hvis bremsesystemet tømmes for bremsevæske, vil det ruste indvendigt.
Hvor meget og hurtigt det ruster, afhænger af hvor længe det står tømt.
men jeg bider mærke i, at du skriver der bliver ved med at komme bobler ud ved højre baghjul.
Det tyder på, at der står mere luft her, end du er parat til at indrømme.
Måske du skulle prøve med en anden udluftningsmetode ?
Jeg ville prøve den gammeldags bøvlede, besværlige og langsommelige metode med at få en hjælper til at pumpe tryk op med pedalen - uden at motoren går i tomgang - altså uden vakuumservo.
I skal kommunikere undervejs i arbejdsgangen, som f.eks. hér :
1) du råber til hjælper : pump og hold tryk
2) hjælper svarer : "holder" - når pedalen er hård
3) du linder lidt på niplen og lader det løbe forholdsvist langsomt ud
4) når hjælper har pedalen tæt ved bund råber han "bund" og du spænder straks niplen.
5) du svarer ved igen at råbe pump og hold tryk
osv.
for hver 2 gange SKAL du efterfylde bremsevæsken
Det er MEGET vigtigt at du lukker niplen mens der er tryk på.
Ellers løber der luft ind baglæns ved niplen.
Det sker også nemt med den moderne sugemetode.
Men ærlig talt tror jeg slet ikke du er i tvivl om hvordan man lufter bremser ud.
I stedet er dit problem formentlig en større luftlomme som er godt gammeldags besværlig at få luftet ud