|
| Kommentar Fra : severino |
Dato : 16-08-09 22:27 |
|
Tag en snak med din Suvo sprutter!
Vognbunden skal jo normalt afrenses for snavs og evt løse skaller inden den nye behandling, hvis det skal være effektiv.
| |
| Kommentar Fra : dova |
Dato : 16-08-09 23:06 |
|
Jeg vil så mene dinitrol skal renses helt væk før suvo kan binde ordentligt fast.
Dinitrol er et "olieagtigt fugtigt/klistret lag", hvorimod suvo lægger en vokshinde på materialet , som helst skal være helt rent og tørt, og derfor tror jeg ikke det kan binde på det eksisterende dinitrol
| |
| Kommentar Fra : vvdriver |
Dato : 17-08-09 09:18 |
|
Er ikke helt enige??.
Jeg kører i en vw Passat fra 89.Var til syn i december 2008. Synsmanden var hvis gammel tandlæge, for han sagde NUL HULLER.
Hvert anden år behandlet undervognen,samt hulrumme.
Jeg har brugt både Suvo-Dinetrol-Pava på autoriseret undervognscenter.
Jeg er JYDE,derfor får jeg behandlet hvor jeg kender en ,og presser dem i pris.
vvdriver
| |
| Kommentar Fra : severino |
Dato : 17-08-09 12:32 |
|
Jeg giver ikke meget for 15 års rustgaranti. Du skal alligevel have checket den hver år.
Nu er jeg så heldig, at jeg selv har alt grejet, og grav i garagen, så jeg kan kontrollere den nedefra, når det passer mig.
Men jeg kan da godt se, at der er mange andre, der ikke har de samme muligheder! - Så de må tro på det som de loves!
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|