|
| Kommentar Fra : sverola |
Dato : 28-05-08 19:53 |
|
jeg er tilbøjelig til at tro at der suges falsk luft et el andet sted i karburatoren. Du kan prøve at skifte den øverste pakning når du tager toppen af karburatoren. Et lille trick er at sprøjte lidt diesel start rundt om karburatoren med motoren igang,og hvis den ændrer sig i tomgang er det højst sandsynligt ovenstående problem.???
Men som der spørges om er alderen og model ikke uvæsentlige oplysninger
mvh R
| |
| Kommentar Fra : Cortina01 |
Dato : 28-05-08 22:16 |
|
Uanset model og årgang har de alle en vakumslange der går til bremseforstærkeren.
Nogle er udført i en form for hærdet plast. Det kan blive utæt oppe ved indsugningen, eller hvis du er uheldig, kan utætheden være bag din hovedcylinder ved bremseforstærkeren.
(Hører du også en hvæsende lyd når du stopper motoren ? )
| |
| Kommentar Fra : kogalejy |
Dato : 29-05-08 13:45 |
|
Prøv at tage en stump plastikslange, og med den for øret kan du så søge rundt omkring motoren
efter lyden. Hvis du ikke har, kan du købe en meter i byggemarkedet, tykkelse på ca. en finger.
Mvh. K.
| |
|
jeps har fundet fejlen. i havde sku ret det var en utæt vacum slange. det tog sin tid at finde utætheden. men lige for en god ordens skyld var det en en ford escort 1.6 zetech fra 1996. SLANGEN var gået under strømfordeleren
| |
| Kommentar Fra : stilkene |
Dato : 03-06-08 18:22 |
| | |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|