|
| Kommentar Fra : CLAN |
Dato : 02-03-03 11:02 |
|
Hej nocom,
Jeg vil give Melander ret i at vælge VW'en meeeen du skal lige ha' et stk. turbo i mente, når du skal til at tænke på rep omkostningerne, det har Renaulten nemlig ikke. Du skal nok ind i et andet forum og stille dit spørgsmål + få flere erfaringer og input fra andre - prøv evt. her http://www.autoatlas.dk/index.asp?lid=232
Go' tur
| |
| Kommentar Fra : Melander |
Dato : 02-03-03 11:52 |
|
turboen i vw er en af de mest stabile der findes, og vedr. rep. tror jeg ikke det bliver nødv. men selvfølgelig alt kan jo gå istykker.
du skal selvfølgelig også vælge den af dem du synes bedst om at køre i, det hjælper jo ikke noget at det er en god bil, hvis ikke du føler dig godt tilpas i den..
| |
| Kommentar Fra : solgaard |
Dato : 02-03-03 13:01 |
|
Hej nocom.
Ja jeg vil nu også holde med melander i at du nok får mest for pengene ved at købe vw'en i længden. Men igen hvor langt har de kørt..? rust..? det er jo ikke nye biler du kigger på så reparation kommer du nok ikk til at ungå. Men vw er jo ik til at slide op. Jeg ville personlig ikke være nervøs for at købe vw som har gået over 200,000 men derimod være mere skeptisk over for Renault. vw'en har du nok også nemmere ved at finde billige reservedele til.
Held og lykke
Mvh
Solgaard
| |
| Kommentar Fra : nocom |
Dato : 02-03-03 14:29 |
|
Tak for gode kommentarer. VW'en har fået skiftet stempler sidste år og skulle være tip-top. km'tal ukendt. Renault'en skulle have kørt ca.180.000. De står i hver sin ende af jyllandn så sidde komforten må jeg chanche mig til. Jeg går ud fra, at de begge har servo. Ved nogen noget om vægt, da det jo har en vis betydning, samt kørselsøkonomi?
mvh
Nocom
| |
| Kommentar Fra : solgaard |
Dato : 02-03-03 14:39 |
|
Hej igen nocom.
uden at 100% sikker tror jeg ike at du skal regne med servo i vw'en så undersøg hellere det hos forhandler hvis dette er et krav.
umiddelbart ville jeg sige at vw'en med dens mindre motor skulle være mest økonomisk godt nok har den turbo men alligevel.
Mvh
Solgaard
| |
| Kommentar Fra : solgaard |
Dato : 02-03-03 15:04 |
| | |
| Kommentar Fra : nocom |
Dato : 02-03-03 16:11 |
|
Tak Solgaard.
Lige før lukketid kom der en Transit 100 2,5D ind i billedet, 1988. Hvad med sådan en Svend??
mvh
Nocom og endnu engang tak for hjælp!!!
| |
| Kommentar Fra : jes.O |
Dato : 02-03-03 17:06 |
|
Hej nocom
Hverken VW´en eller trafic har servo i årgang 86 (trafic er sikkert en 2,1 når det er diesel den fås også i 2,4) Trafic har meget plads i kabine 1 føresæde og et dobbelt sæde, god ben plads m.m. Det kniber noget i en VW. Kassen på en Trafic rummer også mere end en Transporter.
Rust er nok lige fedt om det er en Transporter eller Trafic, omkring motor vil jeg sige der køre mange Transportere rundt og mange får anden motor el. rep. dem (Især turboen).
MVH
jes
| |
| Kommentar Fra : solgaard |
Dato : 02-03-03 17:18 |
|
Hej nocom...
det var så lidt.
ja det var måske også en mulighed.jeg personlig har bare ikke haft så god erfaring med ford. det var godt nok ikke en transit men en orion 91'
Mvh
Solgaard
| |
| Kommentar Fra : solgaard |
Dato : 02-03-03 17:33 |
|
Ja det har du ret i..!
Men held og lykke med det..!
Mvh
Solgaard
| |
| Kommentar Fra : jes.O |
Dato : 02-03-03 17:33 |
|
Du skal også lige se på vægtafgift Transporter og Trafic går for ca. 3600,- men Transiten kan løbe op i 5600,- se også på det!
| |
| Godkendelse af svar Fra : nocom |
Dato : 03-03-03 21:58 |
|
Tak for svaret 3773. Det gav det endelige spark. Jeg har nu lige købt en "lastbilagtig" transit. ))
Tak endnu engang til alle!!
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|