|
| Kommentar Fra : dova |
Dato : 15-07-07 22:00 |
|
Du får ikke nævneværdig større topfart ud af det, men mister noget af dit bundstræk og accellerationsevne.
Men jeg ved, at nogen sætter et 34/11 (3,09:1) på K75eren (tror endda nogen af K75S var standard med det)...det kan den nok bedre klare.
mvh dova
| |
| Kommentar Fra : nilsg |
Dato : 16-07-07 07:31 |
|
Hej Dova
Nej - jeg har ikke brug for højere tophastighed.
Men en gearing, hvor motoren ikke roterer så meget.
Det jeg håber er at en kandu-bruger har praktisk erfaring på dette område.-
nilsg
| |
| Accepteret svar Fra : dova | Modtaget 100 point Dato : 16-07-07 10:02 |
|
Jamen hov.... motoromdrejningerne vil da være de samme.....den eneste forskel vil være hvor langt maskinen ruller v.h.a. højere gearing i sekundær drevet (bagtøjet)
Ja, okay det vil jo i realiteten sige, at du ved samme omdrejninger tilbagelægger en længere strækning.
Men jeg mener stadig, at K100 bagtøjerne er for højt gearet til K75eren....den har jo 15HK mindre at gøre godt med.
Og jeg tror også på, at såfremt det var ideelt, så ville BMW fabrikkerne have monteret de bagtøjer på modellerne....da du langtfra er den første der synes en K75 er meget lavgearet, nøjagtig som nogen mener med K100.
mvh dova
| |
| Godkendelse af svar Fra : nilsg |
Dato : 05-08-07 08:22 |
|
Tak for svaret dova. Jeg har ikke fået svar på spørgsmålet - det må jeg finde i et andet forum.
Nilsg
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|