|
|
Escorter fra midt 90'erne, ruster tit. Så hvis dit valg skulle falde på den, så få den gået godt efter i vangerne mm for rust. Ellers venter der nogle heftige mekaniker regninger. Jeg havde for 2 år siden en escort fra 1996, og de penge jeg brugte på reperationeri de 2 år vi havde den, tør jeg ikke tælle. Der blev skiftet starter, sikringsboks, hjullejer, bærearme, bremser, udstødning OG lavet rust i begge vanger. Og havde jeg beholdt den skulle begge bagskærme også skiftes pga. rust. Og den havde kun kørt 96.000. Og var nysynet da vi købte den, og så pæn ud.
Det var også escort fra disse årgange som synshallerne fandt flest fejl på.
Opel kender jeg intet til.
| |
| Kommentar Fra : refi |
Dato : 07-06-07 23:42 |
|
Uanset hvilken du vælger er levetiden begrænset på en 10-15 år gammel varevogn....
Så der vil være udgifter på dem begge.....
| |
|
Kender slet ikke Opel Combo, men jeg har været med til at lave vanger/skærmkanter/bagerum på sådan en escort, han er glad for den og ville derfor beholde den. Men det var så en almindelig personbil..
Rust rust rust, kig efter det!! Men ellers syntes jeg at escort'en er en fin vogn.
- Anden
| |
| Kommentar Fra : Bodypaint |
Dato : 14-06-07 16:14 |
|
Opel Combo er nok det bedste bud. Den er ikke spændene at kigge på, men det er escort heller ikke. Combo er den største. Det er ikke sikkert den kører så godt. Den er bygget over en Corsa. Escort er jo det klassiske bud, men den ruster. Den er faktisk lige blevet nævnt til den bil der ruster mest.
Opel laver godt solide biler, men de gamle er ret kedeligt og kedelige at køre i. Comboen er dog ikke fra 90'erne.. men 00'erne.. Men jeg ville nok tage Combo'en selvom der næsten ikke kører nogen på vejen, og det er der nok også en god grund til.
| |
| Kommentar Fra : Caam2 |
Dato : 14-06-07 23:01 |
|
Comboen jeg har kikket på er fra 95...
Den Escort der ruster meget, er det ikke den med den runde/ bløde forende???
| |
| Accepteret svar Fra : taunusanden | Modtaget 110 point Dato : 14-06-07 23:52 |
|
Alle escort'er ruster meget, selv den jeg havde for nogle år siden fra '84. De samme rust problemer har fulgt alle modellerne, fra starten af 80'erne og frem. Tro mig, jeg har rodet i en del af dem.
En god ting ved de escort'er, de er nemme at finde stumper til, der er mange af dem ved ophuggerne. Pga rust
** RIGTIGE MÆND ER IKKE BANGE FOR RUST ** De laver det bare og holder skidtet kørende
- Anden
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
| |
|
|