"Jeg har ved flere lejligherde oplevet at møllen starten , så den plejer den at gøre."
NÅ, SÅ FEJLER DEN VEL IKKE NOGET.
"Ja tilsyneladende virker pumpen (vandet cirkulerer)"
SÅ ER ALT JO FINT
"Nej Bilen bruger ikke vand."
SÅ ER TOPPAKNINGEN DA IKKE GÅET
"Ja den koger."
HVAD MENER DU MED DET, NOGET DAMP SKAL DER JO KOMME, HVIS MAN FJERNER VANDBEHOLDERENS DÆKSEL, DU HAR VEL KUN FYLDT DEN HALVT, SOM MAN SKAL.
ER VISEREN I INSTRUMENTET GÅET HELT OP I DET RØDE OMRÅDE ?
"Glemte lige at sige at den ver noget af det første der blev gjort.Termostaten er afmonteret."
AFMONTERET, ELLER UDSKIFTET ? HAR DU HUSKET AT VENDE UDLUFTNINGSHULLET I DEN NYE TERMOSTAT OPAD ?
"Ja for så vidt at bilen går i tomgang. hvis den får gas hæver og sænker vandet sig i overløbsbeholderen."
DET VISER AT PUMPEN ER OK
Der er en anden ting omkring dette. Hvorfor er den øverste kølerslange varmere end den nederste .
DET ER NORMALT, DA MOTORVARMEN LEDES DER IGENNEM.
VH Palle Hansen
NB: Fyld højest op til Max i beholderen, lad den stå i tomgang, mærk på køleren om den bliver rigtig varm, og se efter at møllen begynder at køre, når nålen er lidt over halv udslag.