Mikkel Christensen <mic@rrnord.dk> skrev i en
news:01c1686d$c930ff40$290b12ac@pc4814...
> Armand <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote in article
> <9se9c6$pag$1@news.cybercity.dk>...
> > Mikkel Christensen <mic@rrnord.dk> skrev i en
> > news:01c16833$6e6bbda0$290b12ac@pc4814...
> > > Ja jeg synes bare I andre også skulle se stemplet fra raceren...
> > Det er sgu' da helt (= ingen hul!)!?
> Det er absolut funktiondygtigt. Ringene glider OK, og der er ingen
> synlige ridser i cylinderen.
> Det er mere alle de små 'bombekratere' jeg synes der er interessante
> (ved godt de kan være lidt svære at se). Den offentlige mening lige nu
> er at der har været en smule metal med inde.
Materiale fra (d)et nedbrændt(e) tændrør :-/
> Men hvad syn's I. Skal det skiftes eller ej?
> Nogen mener at jeg bare lige skal slibes kanten af kronen (? - toppen
> af stemplet) - andre mener at der skal et nyt i.
Hvis det kører og ikke bærer slidskader ved kontaktfladen til
cylinderen, er det pricipielt OK.
> Nu er jeg jo generelt en nærigpind,
- - - og derfor fik du aldrig købt dig et komplet reservestempel at have
med ud !?
>men et nyt stempel nu er trods alt billigere end end en ny cylinder til
> foråret
Hvis stemplet principielt er OK (á ovenfor) så går det velsagtens at
bruge; men på den anden side er det jo race at du bruger jernet til, så
et nyt komplet stempel vil nok være fornuftigst :-/
Monterer du det, har du jo også detteher i lommen som reservestempel
fremover
--
Armand.