På VF 750-eren skulle der skiftes knaster ved hver 10 K (med mindre der var
eftermonteret oliekittet)- 1000'eren skulle såvidt vi jeg ved ikke have
denne dyre børnesygdom - ps. knaset fås til halv pris i Sverige!
boe skrev i meddelelsen <3bcf1603$0$766$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
>mc <motorcykelxx@vip.cybercity.dk ( fjern xx )> wrote in message
>news:9qn2vh$22tq$1@news.cybercity.dk...
>> Jeg overvejer følgende cykel, men hvad er der nu med netop denne model
der
>> ikke er så godt ?
>> Syntes at have hørt at de har dårlige knaster, og probs med benzin
>pumpen..
>
>Olietilføslen til knasterne kan i nogle tilfælde være utilstrækkelig. Inden
>du køber bør du derfor få undersøgt om knasterne er intakte. Man kan vælge
>at eftermontere et "oil modification kit", som erstatter de for tynde
>olietilførsler med nogle tykkere og samtidig henter ren olie fra
oliefiltret
>under stort tryk i stedet for "snavset" olie fra sumpen (pris ca. 2700,- i
>Canada - selvmontering). Dette løser endegyldigt "problemet", som måske i
>virkeligheden ikke er så stort endda. Der er såmænd mange andre cykler, som
>har haft større problemer uden at der er gjort noget stort nummer ud af
det.
>Men når en Honda har lidt småproblemer, så er det selvfølgelig en sensation
>
![Glad](images/smileys/glad.gif)
Jeg har valgt at købe kittet og har selv monteret det uden problemer.
>
>Se evt her:
http://members.home.net/v4-bros/home.htm , kig under Garage/V4
>cam story og lad være med at lade dig skræmme alt for meget. Under "Pics"
>side 2 kan du i øvrigt se min VF1000F.
>
>> Hvad er forskellen på VF1000F & VF1000F Interceptor ???
>
>Der er ingen forskel. Dog er der flere varianter af VF1000F solgt i
>forskellige lande, men der er tale om små variationer m.h.t. effekt og en
>lille forskel på sideskjoldene.
>
>Du er velkommen til at maile mig med flere spørgsmål.
>
>Bo, VF1000F
>
>