Steen Holmgaard <holmgaard@fakse.dk> skrev i en
news:3bb4eb46$0$9442$4d4eb98e@news.dk.uu.net...
>
> Armand <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:9p0ae8$2ik4$3@news.cybercity.dk...
> >
> >
> > Jeg regner det for meget sandsynligt at det blot er et spørgsmål om
> > at pille den indsats, som kablet ender i, ud af motoren
...............
> > I værste fald skal hele indsatsen skiftes; men det klarer David
> > Silver velsagtens til "en hund" eller lign. :-/
> Armand..... nu har jeg taget dig for en af guruerne her i gruppen
> Hmmmmmmm.....
> på K0 - K7 sidder pakningen (fiser lige ud i garagen for at kigge...
> jo det var rigtigt) i topdækslet og er en simmerring med dertil
indbyggede
> besværligheder
![Meget Glad](images/smileys/megetglad.gif)
der er intet paknings materiale i kablet eller
> kabel enden.
Heey!?
Jeg afgav et bud, som skulle dække bredt (á en almen montage), for det
tilfælde at ingen andre faldt ind med den helt korrekte metode. Genlæs i
den forbindelse lige min forsigtige indledning: "Jeg regner det for
sandsynligt"!
Og således passer du jo fint ind i strengen med egen-erfaring!!
Men kan det virkelig passe at kablet skrues direkte i topstykket og man
ikke kan afmontere snekkedrev'et udefra?? :-/
Er kablet omløber-monteret, eller med en oval "krave" med en bolt
igennem??
Iflg. En "eksplosionstegning" i Haynes, er det monteret som jeg omtalte
på "lillebrødrene": 400/4 & 550/4 (og derfor også på min gamle Benelli)!
--
Armand.