Du kan jo nemt kontrollere YPVS'en ved at fjerne det lille dæksel i venstre
side, hvor kablerne går ind. Lån evt. en Haynes, der er kontrolen beskrevet.
Kablerne skal være strammet op, og du kan se om den bevæger sig, når du
gasser op.
/Brian
..... der lige chekkede sin i week-enden.
Thorbjørn <thorfisk@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:253df856a2ce8067f02e04326cbdfe30.24145@mygate.mailgate.org.
...
> Hej.
>
> Jeg har et problem med min maskine (TDR250), den har
> netop gennemgået et stempelskift / stempelringskift
> samt opboring. Alt dette pga. et brændt stempel. Pt.
> er motoren kørt til efter forskrifterne og har siden
> kørt 1500 km.
>
> Problemet består i at maskinen før havde en højere
> topfart samt virkede langt mere omdr. villig end nu.
> Forskellen på speedometeret er 150 kontra 180 førhen.
> Og motoren går helt død i sværen over 8K omdr. i 3.
> til 6. gear og er mindre hidsig i 1. og 2. gear.
>
> Der er ingen mislyde fra motoren, den trækker pænere
> og mere effektfuldt op til ca 5k, hvorefter den
> reagerer som nævnt ovenfor
>
> YPVS monteringen er blevet efterset samt tændrør ved
> reklamation.
>
> Og der var ikke noget galt!
>
> Har i nogen idéer til hvad der kunne være galt ? Og
> kunne det være en tillukket YPVS ?
>
> Jeg tror stadig det er en YPVS fejl. Det virker
> groteskt at en maskine med brændt stempel kører
> markant bedre end en nyrenoveret.
>
> På forhånd tak .
>
>
> --
> Posted from [62.242.20.173]
> via Mailgate.ORG Server -
http://www.Mailgate.ORG