/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
PT- race på Ring Djursland d. 1-9
Fra : Michael K.S.


Dato : 27-08-01 23:28

I forbindelse med DM4 på Ring D. vil der blive mulighed for at komme
ud at køre lidt PT- race for folk der er interesseret i at prøve
RR-sporten.

Foregår lørdag fra ca. 1615-1700 og koster 150,- for 1-dags licens
(personforsikring).

Tilmelding hos Lars Pedersen 86 98 70 00

-M

 
 
uffe.j (28-08-2001)
Kommentar
Fra : uffe.j


Dato : 28-08-01 11:06

Hvor kan man læse om løbet?
Der står ikke noget på Ring Djurslands hjemmeside.

"Michael K.S." <MichaelKS@image.dk> skrev i en meddelelse
news:avhlotga95paup5hsukdp27iphtg72eeop@4ax.com...
> I forbindelse med DM4 på Ring D. vil der blive mulighed for at komme
> ud at køre lidt PT- race for folk der er interesseret i at prøve
> RR-sporten.
>
> Foregår lørdag fra ca. 1615-1700 og koster 150,- for 1-dags licens
> (personforsikring).
>
> Tilmelding hos Lars Pedersen 86 98 70 00
>
> -M



Michael K.S. (28-08-2001)
Kommentar
Fra : Michael K.S.


Dato : 28-08-01 11:15

On Tue, 28 Aug 2001 12:06:09 +0200, "uffe.j" <uffe.j@private.dk>
wrote:

>Hvor kan man læse om løbet?

Tjah der er såmænd ikke det helt store at læse - det er blot sidste
DM-afd for store klasser,ikke et egentlig publikumsløb
forøvrigt,træning og tidstagning (og altså lidt PT-race sidst på
eftermiddagen) om lørdagen,løb om søndagen.Det er dog at finde på

http://www.dmusport.dk/roadrace/Kalender/nordisk_rr.htm

>Der står ikke noget på Ring Djurslands hjemmeside.

Det undrer mig ikke ,men som sagt ikke publikumsløb,måske
derfor.Det er dog ikke forbudt at komme at kigge på alliwl,hvis man
skulle have lyst,koster selvsagt heller ikke noget så...

-M

Mads Lund (28-08-2001)
Kommentar
Fra : Mads Lund


Dato : 28-08-01 11:52

> I forbindelse med DM4 på Ring D. vil der blive mulighed for at komme
> ud at køre lidt PT- race for folk der er interesseret i at prøve
> RR-sporten.
>
> Foregår lørdag fra ca. 1615-1700 og koster 150,- for 1-dags licens
> (personforsikring).
>
> Tilmelding hos Lars Pedersen 86 98 70 00


Som alternativ kan man jo kigge til Løgstør d. 8 sep, hvor man gratis og med
låns cykel og dragt kan komme ud og teste sine RR evner af og jeg er
naturligvis altid klar til en lille dyst

Mads Lund
RS125RR



Michael K.S. (28-08-2001)
Kommentar
Fra : Michael K.S.


Dato : 28-08-01 13:06

On Tue, 28 Aug 2001 12:52:20 +0200, "Mads Lund" <Mads.L@Martin.dk>
wrote:

>Som alternativ kan man jo kigge til Løgstør d. 8 sep, hvor man gratis og med
>låns cykel og dragt kan komme ud og teste sine RR evner af

Det lyder da som en god ide/initiativ...har i forresten forsikring på
plads ,det kunne være en nyttig oplysning for dem der vil prøve ?

> og jeg er
>naturligvis altid klar til en lille dyst

Flyt Løgstør så er jeg klar,ellers er det bare alt-alt for langt
væk...,men du kan jo stille op i Rookie 1 i weekenden )

-M

Mads Lund (28-08-2001)
Kommentar
Fra : Mads Lund


Dato : 28-08-01 13:28

> Det lyder da som en god ide/initiativ...har i forresten forsikring på
> plads ,det kunne være en nyttig oplysning for dem der vil prøve ?

Jep, man tegner en gratis prøvelicens til DMU, hvorved man er forsikret.

> Flyt Løgstør så er jeg klar,ellers er det bare alt-alt for langt
> væk...,men du kan jo stille op i Rookie 1 i weekenden )

Så skal jeg vist hjem og lynskrue i KX'eren Det var planen jeg ville
have været med i std 125, men jeg synes ikke lige økonomien i arrangementet
var så fornuftig, så jeg nøjes med lidt RR træning de sidste tirsdage og den
sidste afdeling af Herning Open (jeg har jo en samlet 10. plads jeg helst
skal forbedre lidt).

Mads Lund
RS125RR
KX500 (måske KX500RR i fremtiden)



Michael K.S. (28-08-2001)
Kommentar
Fra : Michael K.S.


Dato : 28-08-01 13:32

On Tue, 28 Aug 2001 14:28:01 +0200, "Mads Lund" <Mads.L@Martin.dk>
wrote:

>Jep, man tegner en gratis prøvelicens til DMU, hvorved man er forsikret.

Glimrende !!

-M

Tommy (28-08-2001)
Kommentar
Fra : Tommy


Dato : 28-08-01 13:54

En lille dyst.... Skal der nu parkeres igen?

Ses til manderace i aften.

Daddie

Mads Lund skriver:

> > I forbindelse med DM4 på Ring D. vil der blive mulighed for at komme
> > ud at køre lidt PT- race for folk der er interesseret i at prøve
> > RR-sporten.
> >
> > Foregår lørdag fra ca. 1615-1700 og koster 150,- for 1-dags licens
> > (personforsikring).
> >
> > Tilmelding hos Lars Pedersen 86 98 70 00
>
> Som alternativ kan man jo kigge til Løgstør d. 8 sep, hvor man gratis og med
> låns cykel og dragt kan komme ud og teste sine RR evner af og jeg er
> naturligvis altid klar til en lille dyst
>
> Mads Lund
> RS125RR


Bo Thomsen (28-08-2001)
Kommentar
Fra : Bo Thomsen


Dato : 28-08-01 14:22

>Som alternativ kan man jo kigge til Løgstør d. 8 sep, hvor man gratis og
med
>låns cykel og dragt kan komme ud og teste sine RR evner af og jeg er
>naturligvis altid klar til en lille dyst

ka man også låne dragt ?
eller har jeg misforstået det?
mvh
bo thomsen, der var på bakke-træf for første gang igår- mægtigt sjovt.
bbt@worldonline.dk - brug denne og ej afsenderen i oe
www.vfr.dk



Peter J (28-08-2001)
Kommentar
Fra : Peter J


Dato : 28-08-01 20:43


Bo Thomsen <bbtremove@worldonline.dk> skrev i en
news:EVMi7.98$z06.8001@news.get2net.dk...
> >Som alternativ kan man jo kigge til Løgstør d. 8 sep, hvor man gratis og
> med
> >låns cykel og dragt kan komme ud og teste sine RR evner af og jeg er
> >naturligvis altid klar til en lille dyst
>
> ka man også låne dragt ?
> eller har jeg misforstået det?
> mvh
> bo thomsen, der var på bakke-træf for første gang igår- mægtigt sjovt.

Ville du så tage en tur på en R1ér hvis du blev tilbudt det ------
igen------?

Peter - Fra Powermeet
GSX 400 F




Bo Thomsen (29-08-2001)
Kommentar
Fra : Bo Thomsen


Dato : 29-08-01 14:37

>> ka man også låne dragt ?
>> eller har jeg misforstået det?

>Ville du så tage en tur på en R1ér hvis du blev tilbudt det ------
>igen------?
til hver en tid vil jeg prøve en R1'er om jeg så kun var iført g-streng -
men til powermeet troede jeg at i mente i ræste på R1 og jeg på min viffer
og da jeg skulle til ræs i kbh samme aften takkede jeg nej.
mvh
bo thomsen
bbt@worldonline.dk brug denne ej afsenderen
www.vfr.dk




Mads Lund (29-08-2001)
Kommentar
Fra : Mads Lund


Dato : 29-08-01 07:24

> ka man også låne dragt ?

Selvfølgelig, det er nogle ganske rare og venlige folk de RR piloter.

> eller har jeg misforstået det?

Næh, det tror jeg ikke.

Mads Lund, der har lidt ondt i en finger og i skuldren efter årets crash
igår.
RS125RR fragmenteret.



Morten Dahl (29-08-2001)
Kommentar
Fra : Morten Dahl


Dato : 29-08-01 07:58


"Mads Lund" <Mads.L@Martin.dk> skrev i en meddelelse
news:MS%i7.16$3n.1052@news.get2net.dk...
> > ka man også låne dragt ?
>
> Selvfølgelig, det er nogle ganske rare og venlige folk de RR piloter.

Ja det må man jo sige..

>
> Mads Lund, der har lidt ondt i en finger og i skuldren efter årets crash
> igår.
> RS125RR fragmenteret.

Hmm. forklaring og fotodokumentation modtages hellere end gerne.

Det kan godt være at Lau og Jeg har vores små særheder, men du tager sku
ligegodt rekorden, først 9`rn ligefør ferie. Nu RS´rn før den skal bruges
til ÅbenHus arrangement bliver den køreklar eller hvad?



Morten Dahl




mobworld (29-08-2001)
Kommentar
Fra : mobworld


Dato : 29-08-01 08:10

On Wed, 29 Aug 2001 08:57:34 +0200, "Morten Dahl" <news@mekasign.dk>
wrote:

>
>Det kan godt være at Lau og Jeg har vores små særheder, men du tager sku
>ligegodt rekorden, først 9`rn ligefør ferie. Nu RS´rn før den skal bruges
>til ÅbenHus arrangement bliver den køreklar eller hvad?
>
Til Mads' forsvar, bør nok nævnes, at det lignede en påkørsel
bagfra..... Man kan også sige at Prilleren var det forkerte sted på
det rigtige tidspunkt..

Go' bedring fra Team DNF #33

/morten

Mikkel Christensen (29-08-2001)
Kommentar
Fra : Mikkel Christensen


Dato : 29-08-01 08:37

mobworld <mob@mobworld.dk> wrote in article
<3b8d9458.158969155@news.cybercity.dk>...
> Til Mads' forsvar, bør nok nævnes, at det lignede en påkørsel
> bagfra..... Man kan også sige at Prilleren var det forkerte sted på
> det rigtige tidspunkt..

Det ikke bare lignede en påkørsel - det *var* en påkørsel, og jeg vil
stadig fastholde at påkørseler ikke tæller med i styrtstatistikken. Anders
kan så til gengæld lægge to til sin

--
Mikkel
#54

Bo Thomsen (29-08-2001)
Kommentar
Fra : Bo Thomsen


Dato : 29-08-01 14:39

>Selvfølgelig, det er nogle ganske rare og venlige folk de RR piloter.
så kommer jeg sku også der samt til dragmeet her i denne weekend hmm
måske skulle jeg flytte til jylland....
i stedet for at hænge på langelinie og æde is og burgere dagen lang
bo thomsen
bbt@worldonline.dk brug denne ej afs.
www.vfr.dk




Bo Thomsen (29-08-2001)
Kommentar
Fra : Bo Thomsen


Dato : 29-08-01 15:29


>Som alternativ kan man jo kigge til Løgstør d. 8 sep,
hvor er løgstør? har du lidt vej-vejledning?
bo thomsen
bbt@worldonline.dk brug denne ej afs.
www.vfr.dk




Bo Thomsen (29-08-2001)
Kommentar
Fra : Bo Thomsen


Dato : 29-08-01 15:46

>hvor er løgstør?
har lige fundet det, jeg kan godt forstå at i hedder rr nord
men RR fjernt - eller langpokkerivoldvæk er et alternativ
men selvfølgelig kommer man alligevel så for min viffers chauffør
også lidt køre rutin på vejen der op jo flere km jo bedre og
meget dyrere
mvh
bo thomsen



james (29-08-2001)
Kommentar
Fra : james


Dato : 29-08-01 18:45



> Det er et spørgsmål om perspektiv. Jeg synes DU bor i
> langtudistan....det er jo næsten i udlandet!

-james





Morten Christensen (29-08-2001)
Kommentar
Fra : Morten Christensen


Dato : 29-08-01 22:12


"Bo Thomsen" <bbtremove@worldonline.dk> wrote in message
news:d%6j7.544$3n.13165@news.get2net.dk...
>
> hvor er løgstør? har du lidt vej-vejledning?
> bo thomsen

Der er mørkt.... MEGET mørkt :)

I Nordjylland - og du kan slå følje med mig.
Evt. overnatning hos mine forældre, som bor små 25 km derfra er en
mulighed....



--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup, der gerne ta'r video'n med for at se M. Lund crashe
igen
GSX600F '91



Mads Lund (30-08-2001)
Kommentar
Fra : Mads Lund


Dato : 30-08-01 09:01

> Have a good ride
> Morten, Københavnstrup, der gerne ta'r video'n med for at se M. Lund
crashe
> igen


Hov hov, godtnok er statistikken lige steget, men den ligger stadig under én
promille pr sving

Men chancen er måske ekstra stor i Løgstør, da jeg har et mål om at kappe
1-2 sek af min omgangstid (for at kunne følge med i den sidste afd. af
Herning Open, på netop den bane)

MAds Lund
RS125RR



Morten Dahl (30-08-2001)
Kommentar
Fra : Morten Dahl


Dato : 30-08-01 09:14


"Mads Lund" <Mads.L@Martin.dk> skrev i en meddelelse
news:Zmmj7.21$ra1.2698@news.get2net.dk...

>
> Men chancen er måske ekstra stor i Løgstør, >snippet en masse
undskyldninger<

Jepper det bliver med garanti en sjov dag, men hvordan forholder det med
lånecykler sig, jeg tænker på evt. crash af lånt udstyr, kører det efter
"hvad er bulet er købt" for ellers kan det jo godt gå hen at blive en træls
oplevelse for dem der stiller udstyr til rådighed. Ikke fordi du er jo i
træning med at reppe

Jeg ville jo gerne have et par rundter mod dig men hvem helvede vil
stille en cykkel til rådighed for en lettere retarderet jyde, med en kronisk
dårlig dømmekraft af hvad kan lade sig gøre og hvad naturen strider imod?

-
Morten Dahl
- der glæder sig som en åndsvag til d.8



Mikkel Christensen (30-08-2001)
Kommentar
Fra : Mikkel Christensen


Dato : 30-08-01 09:18

Morten Dahl <news@mekasign.dk> wrote in article
<9mks3n$1k4i$1@news.cybercity.dk>...
> "Mads Lund" <Mads.L@Martin.dk> skrev i en meddelelse
> news:Zmmj7.21$ra1.2698@news.get2net.dk...
>
> Jepper det bliver med garanti en sjov dag, men hvordan forholder det med
> lånecykler sig, jeg tænker på evt. crash af lånt udstyr, kører det efter
> "hvad er bulet er købt" for ellers kan det jo godt gå hen at blive en
træls
> oplevelse for dem der stiller udstyr til rådighed. Ikke fordi du er jo i
> træning med at reppe

Man kører naturligvis pænt på lånt udstyr. Dermed ikke sagt at man skal
køre langsomt, men eftersom man ikke skal betale for de eventuelle skader
man laver er det jo lidt op til samvittigheden hvor meget man satser.

Men mon ikke det finder sit naturlige leje?

--
Mikkel
#54

Morten Dahl (30-08-2001)
Kommentar
Fra : Morten Dahl


Dato : 30-08-01 10:21


"Mikkel Christensen" <mikkelx-xchristensen@mail1.stofaxnet.dk> skrev i en
meddelelse news:01c1312c$3dc02850$497610ac@pc2651...
>
> Man kører naturligvis pænt på lånt udstyr.

Selvfølgelig behandler man andres udstyr med respekt, det var også mere en
intern til Mads da jeg var ude at prøve hans på djursland var mine sidste
ord på vej ud af pitten "skal nok tage det med ro" 2 omgange senere kom Per
P. rundt om mig og så slog det fuldstændig klik men det skal så også
siges at Mads´s kommentart til førnævnte sætning var "den kan godt tåle
knubs" eller noget lignende

Dermed ikke sagt at man skal
> køre langsomt, men eftersom man ikke skal betale for de eventuelle skader
> man laver er det jo lidt op til samvittigheden hvor meget man satser.
>

Jeg vil nu helt sikkert selv betale hvis jeg bukker noget, det er sku da det
mindste man kan gøre når nogen vil låne deres jern ud..

> Men mon ikke det finder sit naturlige leje?

Jeg tror nu ikke det bliver noget problem.. er du også at finde deroppe?

Morten Dahl




Mikkel Christensen (30-08-2001)
Kommentar
Fra : Mikkel Christensen


Dato : 30-08-01 10:24

Morten Dahl <news@mekasign.dk> wrote in article
<9ml024$1rhm$1@news.cybercity.dk>...
>
> Jeg tror nu ikke det bliver noget problem.. er du også at finde deroppe?
>

Yeps. Min dejlige #54 er en af de cykler Mads nævner til fri afbenyttelse
Det er nemlig længe siden den så pæn ud...

--
Mikkel

Mads Lund (30-08-2001)
Kommentar
Fra : Mads Lund


Dato : 30-08-01 10:49

> Yeps. Min dejlige #54 er en af de cykler Mads nævner til fri afbenyttelse
> Det er nemlig længe siden den så pæn ud...

Jep, den er sidst set i nydelig tilstand da jeg hentede den hos Erik Dons
for godt 1 år siden.

Men det fikser vi til vinter gør vi

Mads Lund
RS125RR, der også trænger til et plastic kirugisk indgreb



Mads Lund (30-08-2001)
Kommentar
Fra : Mads Lund


Dato : 30-08-01 10:20

> Man kører naturligvis pænt på lånt udstyr. Dermed ikke sagt at man skal
> køre langsomt, men eftersom man ikke skal betale for de eventuelle skader
> man laver er det jo lidt op til samvittigheden hvor meget man satser.
>
> Men mon ikke det finder sit naturlige leje?

Når man ser på hvordan folk kører første gang de er på bane med en std. 125,
så er risikoen nærmest nul. Med mindre det går i en total hjerneblødning,
hvor man totalt glemmer at aktivere de forskellige håndtag, så sker der
næppe noget.

F.eks. da du Morten lånte min RS'er på djursland syntes han gik gik helt
vildt. Og selv efter 1/2 times kørsel var han stadig håbløst langt fra de
fysiske grænser, og fra at smide cyklen.

Og skulle det endelig ske at der ryger en cykel ned, så tror jeg en omgang
øl fra den "uheldige" pilot kan betal de par timer's aktivitet i Per's
værksted der skal til for at få cyklen på benene igen.

Der er dog nogle meget pæne cykler og nyt lædertøj, som vi er mere varsomme
med hvem man udlåner til, men der er mindst 3-4 cykler der står til fri
afbenyttelse.

Og jeg skal med glæde baske dig på med en omgang, på10 omgange, på Per's
cykel, så kan du låne min.

Mads Lund
RS125RR, No fear




Morten Dahl (30-08-2001)
Kommentar
Fra : Morten Dahl


Dato : 30-08-01 11:20


"Mads Lund" <Mads.L@Martin.dk> skrev i en meddelelse
news:5xnj7.34$ra1.3992@news.get2net.dk...

> Når man ser på hvordan folk kører første gang de er på bane med en std.
125,
> så er risikoen nærmest nul. Med mindre det går i en total hjerneblødning,
> hvor man totalt glemmer at aktivere de forskellige håndtag, så sker der
> næppe noget.

Øhh hjerneblødning, hvem var det lige der aktiverede de FORKERTE håndtag da
gasspjældne satte sig på hans 9ér

>
> F.eks. da du Morten lånte min RS'er på djursland syntes han gik gik helt
> vildt. Og selv efter 1/2 times kørsel var han stadig håbløst langt fra de
> fysiske grænser, og fra at smide cyklen.

Jep, men grænsen var nået for min turingstil´s vedkomne. Nu skal der
Hangout´s på og så må vi se..

>
> Og skulle det endelig ske at der ryger en cykel ned, så tror jeg en omgang
> øl fra den "uheldige" pilot kan betal de par timer's aktivitet i Per's
> værksted der skal til for at få cyklen på benene igen.

Det anede mig at det var sådan du helst så det afregnet

>
> Der er dog nogle meget pæne cykler og nyt lædertøj, som vi er mere
varsomme
> med hvem man udlåner til, men der er mindst 3-4 cykler der står til fri
> afbenyttelse.

Nu har jeg jo selv outfit med, men jeg tror jeg holder mig til en CTD-bike.

>
> Og jeg skal med glæde baske dig på med en omgang, på10 omgange, på Per's
> cykel, så kan du låne min.

DEAL!! vi kører om en kasse humle, men vi skal lige have regnet et handicap
ud til mig.

Med hensyn til den week-end er der gået skvadder i det med computer-weekend.
Der er åbenbart ikke plads til Lau og nu skaber han sig som et lille barn.
Hvad har du på programmet Fredag/Lørdag. Vi kunne jo tage en Brain-storm
kombineret med lidt alkohol..

-
Morten Dahl



Mads Lund (30-08-2001)
Kommentar
Fra : Mads Lund


Dato : 30-08-01 12:20

> > Og skulle det endelig ske at der ryger en cykel ned, så tror jeg en
omgang
> > øl fra den "uheldige" pilot kan betal de par timer's aktivitet i Per's
> > værksted der skal til for at få cyklen på benene igen.
>
> Det anede mig at det var sådan du helst så det afregnet




> > Og jeg skal med glæde baske dig på med en omgang, på10 omgange, på Per's
> > cykel, så kan du låne min.
>
> DEAL!! vi kører om en kasse humle, men vi skal lige have regnet et
handicap
> ud til mig.

Handicap, er det ikke rigeligt med aftalen om at jeg henter dig med én
omgang på 10 (10% eller ca 44 sek hvis du vil have det helt precist

>
> Med hensyn til den week-end er der gået skvadder i det med
computer-weekend.
> Der er åbenbart ikke plads til Lau og nu skaber han sig som et lille barn.
> Hvad har du på programmet Fredag/Lørdag. Vi kunne jo tage en Brain-storm
> kombineret med lidt alkohol..

Lyder som en god idé. Jeg hører lige Per og de andre drenge om hvad planen
er fredag aften (jeg kunne godt forstille mig det som sædvanligt indeholder
indtagelse af passende mængder alkohol)


Mads Lund
RS125RR



Armand (30-08-2001)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 30-08-01 22:25


Mads Lund <Mads.L@Martin.dk> skrev i en
news:5xnj7.34$ra1.3992@news.get2net.dk...
>
> Når man ser på hvordan folk kører første gang de er på bane med en
> std. 125, så er risikoen nærmest nul. Med mindre det går i en total
> hjerneblødning, hvor man totalt glemmer at aktivere de forskellige
> håndtag, så sker der næppe noget.
> F.eks. da du Morten lånte min RS'er på djursland syntes han gik gik
> helt vildt. Og selv efter 1/2 times kørsel var han stadig håbløst
> langt fra.........................

Og jeg kender en anden D.F.M.'er der efter fire omgange crashede en
80'er tillige med sit kraveben, fordi han mente at en 14 årig måtte være
en passende pace

--
Armand.







Michael K.S. (30-08-2001)
Kommentar
Fra : Michael K.S.


Dato : 30-08-01 23:34

On Thu, 30 Aug 2001 23:25:03 +0200, "Armand"
<armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote:


>Og jeg kender en anden D.F.M.'er der efter fire omgange crashede en
>80'er tillige med sit kraveben, fordi han mente at en 14 årig måtte være
>en passende pace

He-he,du _vil _ikke_ lade ham glemme det hva' ? )

-M
Ambulancechauffør efter det stunt

Tomas Linnet (31-08-2001)
Kommentar
Fra : Tomas Linnet


Dato : 31-08-01 12:02


Michael K.S. <MichaelKS@image.dk> skrev i en
news:jjftotol3jdpcp64lnluti69hjcgdkge8a@4ax.com...
> On Thu, 30 Aug 2001 23:25:03 +0200, "Armand"
> <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote:
>
>
> >Og jeg kender en anden D.F.M.'er der efter fire omgange crashede en
> >80'er tillige med sit kraveben, fordi han mente at en 14 årig måtte være
> >en passende pace
>
> He-he,du _vil _ikke_ lade ham glemme det hva' ? )
>
> -M
> Ambulancechauffør efter det stunt

Nu vil jeg jo ikke hænge nogen ud, men er det ikke tzr Rune der menes

Tumz
Nu på 2 cylindret #89 RGV



origo@earthling.net (30-08-2001)
Kommentar
Fra : origo@earthling.net


Dato : 30-08-01 09:12


"Mads Lund" <Mads.L@Martin.dk> wrote in message
news:Zmmj7.21$ra1.2698@news.get2net.dk...
> Hov hov, godtnok er statistikken lige steget, men den ligger stadig under
én
> promille pr sving
Var vi ikke enige om at det var meget høyt?

> Men chancen er måske ekstra stor i Løgstør, da jeg har et mål om at kappe
> 1-2 sek af min omgangstid (for at kunne følge med i den sidste afd. af
> Herning Open, på netop den bane)
Nå er det like før jeg medbringer mitt kamera også, samt det ene krykkeben
jeg allikevel ikke benytter

JS



Morten Dahl (28-08-2001)
Kommentar
Fra : Morten Dahl


Dato : 28-08-01 12:52


"Michael K.S." <MichaelKS@image.dk> skrev i en meddelelse
news:avhlotga95paup5hsukdp27iphtg72eeop@4ax.com...
> I forbindelse med DM4 på Ring D. vil der blive mulighed for at komme
> ud at køre lidt PT- race for folk der er interesseret i at prøve
> RR-sporten.
>
> Foregår lørdag fra ca. 1615-1700 og koster 150,- for 1-dags licens
> (personforsikring).
>
> Tilmelding hos Lars Pedersen 86 98 70 00

Hvordan er reglerne, skal det være indregistrerede cykler, eller må de gerne
være uden plader. jeg mener man tegner jo 1-dags licens der giver de
fornødne forsikringer..

Det mest fordi at jeg ellers har en GSXR750 der rigtigt godt kunne tænke sig
at blive luftet oppe på djursland

-
Morten Dahl
GIX600 & GIX750 (snart defrag)



Michael K.S. (28-08-2001)
Kommentar
Fra : Michael K.S.


Dato : 28-08-01 13:08

On Tue, 28 Aug 2001 13:52:03 +0200, "Morten Dahl" <news@mekasign.dk>
wrote:


>Hvordan er reglerne, skal det være indregistrerede cykler, eller må de gerne
>være uden plader. jeg mener man tegner jo 1-dags licens der giver de
>fornødne forsikringer..

Jeg tror ikke den behøver at være indreg. men ring til Lars og hør
ad....

-M

Armand (28-08-2001)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 28-08-01 23:19


Morten Dahl <news@mekasign.dk> skrev i en
news:9mg050$ceh$1@news.cybercity.dk...
>
>
> Hvordan er reglerne, skal det være indregistrerede cykler, eller må de
> gerne være uden plader. jeg mener man tegner jo 1-dags licens der
> giver de fornødne forsikringer..

Godt argumenteret!
Man kán møde op på alt over 100 ccm!

--
Armand.






Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177606
Tips : 31970
Nyheder : 719565
Indlæg : 6409283
Brugere : 218890

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste