Berserk video
Fra : Bjarke@Escape

Dato : 14-08-10 20:14

Hej,

Jeg leder efter den originale video af Berserks tur til Antarktis. Alle dem
jeg kan finde er senere ture, som ikke har den gamle originalitet.

Nogen der ved hvor jeg kan finde den ??

Bjarke

Fra : Jakob_K

Dato : 14-08-10 14:33

On 14 Aug., 21:14, "Bjarke@Escape" <maxi999.escape-krølleA-gmail.com>
wrote:
> [...]
>
> Jeg leder efter den originale video af Berserks tur til Antarktis. Alle dem
> jeg kan finde er senere ture, som ikke har den gamle originalitet.

Du kunne måske skrive, hvor du HAR ledt?

Jeg fandt personligt en masse godt på NRKs net-tv side, da jeg gerne
ville opdateres på alle deres eventyr.

mvh
JAKOB
S/Y Capricorn, Christianshavn

Fra : Jakob_K

Dato : 14-08-10 14:38

> Jeg fandt personligt en masse godt på NRKs net-tv side, da jeg gerne
> ville opdateres på alle deres eventyr.

Nå, jeg tjekkede lige: De har fået nyt layout, og slettet noget af
deres mange år gamle arkivmateriale, siden jeg sidst besøgte sitet

Fra : Bjarke@Escape

Dato : 15-08-10 11:18

Jeg har googlet, checket youtube og diverse 'købe dvd film' sites. Men det
er kun de nye 'for langt ude' film jeg kan finde. Jeg ville gerne have den
originale hvor han sejlede fra Norge til antarktis via Argentina.....

Bjarke

Fra : Birck

Dato : 15-08-10 12:27

On 15 Aug., 12:17, "Bjarke@Escape" <maxi999.escape-krølleA-gmail.com>
wrote:
> [...]
> er kun de nye 'for langt ude' film jeg kan finde. Jeg ville gerne have den
> originale hvor han sejlede fra Norge til antarktis via Argentina.....

Ifølge bibliotek.dk har de en kopi hos:

Søfartens Biblioteks Studiecenter
Blegdamsvej 114
2100 København Ø

Mvh

Carsten

Fra : Heikki

Dato : 15-08-10 21:40

Birck wrote:

> On 15 Aug., 12:17, "Bjarke@Escape" <maxi999.escape-krølleA-gmail.com>
> [...]

That is a good small library - I have borrowed many good sailing books from
there, and got photocopies from some that were in too bad condition to be
lent out. If you are in the neighborhood, check it out!

- Heikki

Fra : Ukendt

Dato : 15-08-10 15:40

Hej Bjarke.