Fantastiske muligheder - hele året
Fra : Hans Jorgen Nielsen

Dato : 21-03-09 19:10

prøv det skønne Philippinerne

Bo i mit WHITE HOUSE i ferie resort området
Puerto Galera - Sabang White Beach.

Lejepris for 14 dage kun ialt kr. 3.750 - med plads til op til
12 sovende (12 familier) = ca. 50 kr. pr. døgn pr. person.

GOLF-DYKNING-STRAND-DASEFERIE-SEJLADS-SHOPPING-KULTUR og meget mere.

se website http://www.hans-dk.com
mobile +45 61705398
Hans Nielsen

Fra : Steffen Skov

Dato : 21-03-09 20:34

Hej Hans
Dette er en newsgruppe for sejlere. Dit indlæg bør du poste et andet sted.
Hilsen Steffen
--
"Havet bringer hvert menneske nyt håb,
som søvnen bringer drømme"!